Sanaa tulvillaan – Superviikonloppu

25.–27.10. Kuopiossa

Sanan superviikonlopussa, Kuopiossa juhlitaan Majataloiltojen 10-vuotista taivalta, kuullaan raamattuopetusta Ilmestyskirjasta, vietetään naisten ja miesten päiviä sekä kouluttaudutaan sielunhoidollisessa Krito-työssä. Tarjolla on myös hyvää ruokaa, kahvitarjoiluja, kirjamyyntiä sekä rukouspalvelua ja tietysti hyvää musiikkia.

Mukana on hieno joukko puhujia, muusikoita ja kouluttajia, mm. Pekka Simojoki, Olli Seppänen, Sami Asp, Merja Lehtinen, Jaakko Ojala sekä JASPE-yhtye Päivi Oksasen johdolla.

Tapahtumapaikkoina ovat Puijon, Kallaveden ja Männistön kirkot sekä Petosen ja Puijon seurakuntatalot.

Jokaiselle on jotakin, musiikin, luentojen, keskustelujen tai opetuksen muodossa!

Sanaa tulvillaan – Superviikonlopun ohjelma

Perjantai 25.10.

Sanan ilta
Puijon kirkko (Taivaanpankontie 3)

18.00 Tulevaisuus ja toivo Ilmestyskirjassa, Olli Seppänen, musiikissa JASPE Päivi Oksasen johdolla
17.30 Kahvitarjoilu

Kirjamyyntiä, mahdollisuus henkilökohtaiseen rukouspalveluun.

Pekka Simojoki ja Sami Asp esiintyvät Sanan Superviikonlopun Yhteislauluillassa sekä Majataloillan juhlassa. Pekka pitää myös raamattutunnin miestenpäivillä.

Lauantai 26.10.

Naistenpäivät – Lupa olla nainen
Kallaveden kirkko (Rauhalahdentie 21)

10.00 Aloitusmessu
10.45 Lupa olla nainen -alustus, kouluttaja Merja Lehtinen
12.00 Ruokailu, rukousalttarit.
12.45 Työskentelyä päivän aiheen pohjalta, keskustelu, Merja Lehtinen
14.15 Kahvit
14.30 Yhteislaulukonsertti, Pekka Simojoki, Sami Asp ja Merja Lehtinen.
16.00 Päätös

Miestenpäivät – Mies, ole rohkea!
Petosen seurakuntatalo (Pyörönkaari 21)

9.30 Tervetuloa, alkurukous
10.00 Aloitusmessu
10.40 Veljesseurat, lyhyitä puheita ja yhteislaulua
11.45 Ruokailu
12.30 Raamattutunti Mies, ole rohkea! Pekka Simojoki
14.00 Siirtyminen Kallaveden kirkolle (Rauhalahdentie 21)
14.15 Kahvit
14.30 Yhteislaulukonsertti, Pekka Simojoki, Sami Asp ja Merja Lehtinen.
16.00 Päätös

Majataloilta 10-vuotta -suurjuhlatilaisuus
Männistön Pyhän Johanneksen kirkko (Ampujanpolku 2)

16.00 Ateria, jonka hinnat: aikuiset 10 €, alle 5-12 v. 5 €, alle 5 v
17.00 Muu ohjelma

Hyvää ruokaa, yhdessä laulamista ja rohkaisevia sanoja. Mukana mm. Suomi-gospelin legenda ja Majataloiltojen isä Pekka Simojoki sekä Sami Asp. Lisäksi ohjelmaan kuuluu kahvitarjoilu, järjestetty lapsiparkki, kirjamyyntiä ja rukouspalvelua.

Olli Seppänen, Jaakko Ojala ja Merja Lehtinen Kansan Raamattuseuralta ovat mukana Sanan Superviikonlopussa.

Sunnuntai 27.10.

Krito-ryhmien ohjaajakoulutus
Puijon kirkko ja seurakuntatalo (Taivaanpankontie 3)

12.00 Krito-ryhmien ohjaajakoulutus, kouluttajana Merja Lehtinen

Krito (kristillinen toipumistyö) -ryhmä on sielunhoidollinen vertaistukiryhmä, jossa työvälineinä ovat oman tarinan kertominen, toisten kuunteleminen, kirjoittaminen ja rukous. Tarkoitus aloittaa Krito-työ Kuopion seurakunnissa. Koulutukseen kuuluu kahvit, ruokailu on omakustanteinen.

Ilmoittaudu ennakkoon: p. 0400 729 571 tai jaakko.ojala@sana.fi