Päivä Vivamon Raamattukylässä

25,00

Lahjoita lippu/liput Raamatun ikiaikaisten kertomusten äärelle Vivamoon. Vivamon Raamattukylän esitykset ovat ajankohtaisia ja koskettavia musiikkinäytelmiä. Esitysten aikana katsojat siirtyvät paikasta toiseen Vivamon kauniissa järvimaisemissa. Liput Raamattukylään jaetaan yhteistyössä seurakuntien diakoniatyön kanssa.

Osasto: Avainsanat tuotteelle , , , ,

Vivamon Raamattukylä on Raamatun kertomusten esittämiseen erikoistunut teatteri Lohjalla, Kansan Raamattuseuran loma- ja kurssikeskuksessa Vivamossa.

Teatteri Raamattukylä luo elämykselliset puitteet Raamatun sanoman elämiselle, kokemiselle ja oppimiselle. Nykyajan ihmistä askarruttavat Raamatun kysymykset ja teemat sekä Raamatun ikiaikaiset kertomukset heräävät eloon draaman, musiikin, ja tanssin keinoin. Näytelmät esitetään ulkoilmassa, jossa yleisö kulkee näyttämöltä toiselle. Esitykset sopivat kaikenikäisille.

Lisää valitsemasi lahja ostoskoriin ja maksa verkkopankissa tai luottokortilla. Saat sähköpostiisi tilausvahvistuksen, jossa on kohdassa lataa linkki ladattavaan lahjakortiin maksamastasi lahjasta.