Säde Suutari

Usko voi olla osa arkea. Siinä kasvamisessa haluan rohkaista lapsia ja nuoria ympäri maata. Haluan kertoa heille ymmärrettävällä tavalla, miksi Jeesus on super ja miten häntä voi oppia tuntemaan lisää. Hän on Pelastaja, joka tuo jokaiseen päivään tulevaisuuden ja rauhan.

Yhdistän mielelläni sanoman ja toiminnan. Liike, musiikki, teatteri, keskustelu ja oivaltaminen voivat avata uusia näkökulmia uskosta esim. raamattuopetuksessa tai pakopelelissä. Eri teemaiset vierailut seurakunnassa, koululla, leirillä tai tapahtumassa voidaan muokata tilanteeseen sopiviksi. Toimin Messy Church koordinaattorina Suomessa. Laulan ja säestän myös yhteislauluja.

Teen mielelläni

• Pakopelejä: Kadonneen Jeesuksen mysteeri -peli (7-15v. & perheet), Turvakoodi ja Vankilaiva (15-99v. & työyhteisöt)
  • Nuorten työpajoja – toiminnallisin menetelmin, kuten Nuorten Flow-työpaja työskentely
  • Raamattuopetuksia luovalla tai pelillisellä twistillä