Puuhatehtäviä

Mikko Piiroinen
Olen nukketeatterityöntekijä ja nuorisotyönohjaaja. Vastaan työkaverini kanssa nukketeatteri Sananjalan toiminnasta. Teemme sen tiimoilta vierailuja seurakuntiin.

Tältä sivulta löytyy monenlaisia Mikon laatimia puuhatehtäviä. Voit kopioida ja tulostaa niitä omaan käyttöön tai työkäyttöön esim. seurakunnassa ja koulussa. Mikolta voi myös tiedustella ja tilata tehtäviä erilaisiin teemoihin liittyen. Yhteystiedot löytyvät vierestä.

Mukavia puuhahetkiä!

Tehtäviä varhaiskasvatukseen

Vie hiiri kuvan päälle ja klikkaa +-symbolista, niin näet tehvänä isompana. Samalla voit halutessasi kopioida sen omalle leikepöydällesi.

Kesäisiä tehtäviä kouluikäisille

Raamattu- ja virsiaiheisia tehtäviä kouluikäisille

Avaamalla ryhmän viimeisen tehtävän pääset nuolesta eteenpäin katsomaan lisää tähän teemaan kuuluvia tehtäviä.

Rohkeusretiisin tehtäviä

Nämä tehtävät ovat saatavilla myös esitysten yhteydessä puuhavihon muodossa

Jouluisia tehtäviä varhaiskasvatukseen

Jouluisia tehtäviä kouluikäisille