Kairoksen ystävät

Kairosmajan kannatushdistys Kairoksen Ystävät ry

Yhdistys kokoaa yhteen Kairosmajan ystäviä ympäri Suomen. Yhdistyksellä on oma tärkeä, itsenäinen tehtävänsä Kairosmajan toiminnassa yhdessä Kairosväen kanssa. Tervetuloa joukkoomme.

Kannatusyhdistyksen jäsenenä saat kuulumisia Kairosmajan tapahtumista ja uutisista sekä edullisia jäsentarjousviikkoja. Kairoksen ystävänä voit olla mukana mm:

• esirukoilijana
  • keräämässä varoja Kairosmajan kehittämiseen
  • talkoolaisena keittiöllä tai rakentamis- ja remonttihommissa
  • tuomalla ryhmän retkeiljöitä tai leiriläisiä Kairosmajalle.  Kun toimit ajoissa, voimme järjestää koko viikon ohjelman ryhmäsi tarpeiden mukaan.
  • Kairoksen Ystävät ry:n henkilöjäsenenä saat -25 %:n alennuksen majoitusosuudesta vuosiohjelmaan merkityistä leiriviikoista.
  • kannatusyhdistyksen jäsenmaksut vuonna 2024 ovat vuosijäsen 30 €/vuosi, ainaisjäsen 400 € tai kannattajajäsen, yritykset ja yhteisöt 300 €/vuosi.
    Jäsenmaksu maksetaan tilille: FI23 8000 1179 0873 42.
  • jäsenasioita hoitaa Iitu Gerlin, iitu.gerlin(at)gmail.com

LIITY TUKIYHDISTYKSEEN

• Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.