Turku

SEURAA MEITÄ INSTAGRAMISSA

Tänään! Hehkun Suunta-ilta klo 18.00 Assarin ullakolla (Rehtorinpellonkatu 4). Jatketaan sen äärellä, mikä saa sisimpäsi syttymään - mitä ja ketä varten Jeesus on sinut lähettänyt. Nähdään!
He sanoivat toisilleen: "Eikö sydämemme hehkunut innosta, kun hän kulkiessamme puhui meille ja opetti meitä ymmärtämään kirjoitukset?" (Luuk. 24:32)

Mikä sytyttää sinut? Mikä saa sydämesi hehkumaan?

Lämpimästi tervetuloa Hehkun Suunta-iltaan tiistaina 27.2. klo 18.30 Turkusaliin (huom. paikka ja aika!)! Turkusalin löydät Ylioppilastalo A:n toisesta kerroksesta (Rehtorinpellonkatu 4 A), Assarin ullakon takaa. Tarkempia koordinaatteja saat tarvittaessa Hannulta 0400 793451.
Haluaisitko kokea opiskelija-aikojen nostalgisen tuulahduksen vielä kerran ja tavata samalla vanhoja kavereita vuosien varrelta Vivamon hehkuvassa ilmapiirissä? Nyt se on mahdollista! KRS:n opiskelijatyö kutsuu kaikki vuosien varrella mukana olleet entiset opiskelijat ja opiskelijatyöntekijät sekä lähettäjät Kaikkien aikojen opiskelijakokoontumiseen Vivamoon 24.-26.5.2024.

Lisää tietoa ja ilmoittautuminen:
www.opiskelijat.fi/opiskelijakokoontuminen
”Ylistä Herraa, minun sieluni, älä unohda, mitä hyvää hän on sinulle tehnyt.” Ps. 103:2

Joskus, tai itse asiassa aika useinkin, on helpompi muistaa, mitä hyvää Jumala on minulle tehnyt, kun sen jakaa toisten kanssa. Vielä paremmin asian sisäistää, kun laittaa saamansa hyvän eteenpäin, jonkun toisen hyväksi.

Tänään siihen on mahdollisuus klo 18 Assarin ullakolla (Rehtorinpellonkatu 4). Lämpimästi tervetuloa!
Tänään Assarin ullakko! Suunta-ilta opiskelijoille klo 18.00. Nähdään!
Moron! Tämän viikon Suunta-ilta Assarin ullakolla (yläkerran soffat) huomenna tiistaina klo 18.00. Tarkemmat kooridinaatit / lisätiedot saat Hannulta 0400793451.
Seuraava Suunta-ilta huomenna tiistaina 23.1. klo 18.00 Assarin ullakolla (Rehtorinpellonkatu 4). Löydät meidät yläkerrasta pöytäfutisvehkeen viereisiltä sohvilta (tai jostain siitä lähettyviltä). Lisäkoordinaatteja voi kysellä Hannulta 0400 793451. Tervetuloa!
Moi! Kevään ensimmäinen Food & Hope järjestetään ensi viikon torstaina 25.1. klo 18.00 alkaen Nummen seurakuntakodilla (Papinkatu 2). Tarjolla on 35 ruokakassia, jotka jaetaan ilmoittautuneille ilmoittautumisjärjestyksessä. Ruokakassit ovat tarkoitettu erityisesti nuorille aikuisille ja opiskelijoille, joilla on taloudellisesti tiukkaa. Voit osallistua myös samalla lomakkeella yhteiseen ruokailuun. Ruokailuun voi osallistua, vaikka kaikki kassit olisikin varattu.

Linkki lomakkeeseen löytyy Facebookista Food & Hopen sivulta (linkki aukeaa klo 17.00 tänään).

Huom! Tänä keväänä järjestämme Food & Hopen kerran kuussa ja tarjolla on silloin sekä ruokakasseja että lämmin ruoka. Tsekkaa kuvasta kevään kaikki päivämäärät. Tervetuloa!
Suuntaa etsitään jälleen tänään klo 18.00 Assarin ullakon (Rehtorinpellonkatu 4 A) yläkerran sohvilla klo 18.00 alkaen. Tervetuloa!
Tänään ti 7.11. Klo 18.00 Suunta-ilta Assarin ullakolla (Rehtorinpellonkatu 4). Nähdään!
Hannu Välimäki
Olen opiskelijatyöntekijä ja perheenisä. Autan opiskelijoita tutustumaan Jeesukseen ja seuraamaan häntä. Valmennan opiskelijoita rakentamaan opetuslapseusliikehdintää kampuksilla.

jokainen opiskelija

Hehku on olemassa, jotta jokainen opiskelija Turussa, Suomessa ja aina maailmaan äärissä saakka saa mahdollisuuden oppia tuntemaan Jeesukseen henkilökohtaisesti ja seuraamaan häntä.

Päämäärämme on auttaa opiskelijoita kasvamaan Jeesuksen opetuslapsina, jotka lähtevät liikkeelle ja vievät Jumalan valtakunnan omien ihmissuhteidensa keskelle. Näin Jumalan rakkaus tulee koettavaksi siellä, missä ihmiset ovat – tavallisen arjen keskellä.

Unelmamme on, että jokaisella kampuksella on opiskelijoita, jotka seuraavat Jeesusta ja auttavat muita samaan. Join the Movement!

Opiskelijaillat pääsääntöisin joka tiistai Assarin ullakolla (Rehtorinpellonkatu 4) klo 18 alkaen. Tarkemmat tiedot Instagramissa!

tervetuloa perheeseen

Tervetuloa Jumalan perheeseen, jossa kasvaa Jeesuksen opetuslapsia!

Suunta-illat ja oppimisyhteisö

tutustu jumalaan

Haluatko ottaa selvää, kuka Jeesus on ja tutustua häneen?

Food & Hope ja Discovery-pienryhmät

seuraa jeesusta

Haluatko ottaa selvää, mitä tarkoittaa seurata Jeesusta?

Elämäntaparyhmät ja valmennukset

mukaan missioon

Haluatko liittyä Jeesuksen antamaan tehtävään ja auttaa muita seuraamaan häntä?

Missionaalinen tiimi