Seurakunnille

-jotta sinulle jäisi aikaa nuorillesi

Kaipaatko vaihtelua nuorteniltoihin tai kaveria kouluvierailuihin? Oletko järjestämässä tapahtumaa nuorille? Olemme suunnitelleet ja valmistaneet valmiita paketteja, jotka toimivat vaikkapa nuortenilloissa, leireillä tai kouluilla. Toiminnalliset paketit sisältävät mm. draamaa, Raamattua, luovuutta ja liikettä. On tärkeää, että lapset ja nuoret voivat oivaltaa asioita omalla tasollaan.

Voit tilata joko yhden kokonaisuuden tai rakentaa monesta palikasta nuorillesi vaikkapa viikonloppu- tai isoskoulutusleirin – jotta sinulla jäisi aikaa nuorillesi. Kokonaisuus ja teemat voidaan muokata teidän toiveiden mukaan!

Mikä on Messy Church? Tutustu eri-ikäisiä yhdistävään toiminnalliseen ja hauskaan kirkkohetkeen.

isospaidat

Tilaa isosillesi ISONEN – DEN STORA

LOPPUUNMYYNTI: SAATAVISSA ENÄÄ KEVÄÄN 2024 AJAN!

-katso värit ja koot täältä.

VINKKEJÄ NUORISOTYÖHÖN

Tiedossa lämppää, yhteistä toimintaa tai hartautta?

Kun vanhat lempparileikit on moneen kertaan käytetty ja kaipaat jotain uutta. Tai haluat muuten vain nopeasti jotain nuorten kanssa toimivaa ohjelmaa.

Tsekkaa valmiita ideoita nuorteniltoihin, tapahtumiin ja leireille.

PAKOPELIT

Kadonneen Jeesuksen – mysteeripeli vie erityisesti varkkaikäiset seikkailuun.

Turvakoodi – pakohuone nuorisotyöhön

Vankilaiva – pakohuone nuorille
ja sitä vanhemmille

Miten innostaa nuoria tutustumaan Raamattuun? Miten olisi mysteeri, jonka ratkaisuun tuo kirja on välttämätön?

Paina tästä ja tutustu lisää.

Raamattuopetus

Raamattuopetusta luovalla twistillä.

Eri teemaisia opetuksia, jotka sisältävät toimintaa. Esimerkiksi teemasta Armoa löytyy yhteinen kisailu ja pohdintaa Jumalan ansaitsemattomasta rakkaudesta.

NUKKETEATTERI SANANJALKAAN

– lapset ja koululaiset –

Kristillisellä arvopohjalla ja sanomalla tehtyä tasokasta nukketeatteria, joka pysäyttää lapset ja vähän vanhemmankin. Esitykset sopivat niin kouluille, päiväkodeille, perhetapahtumiin kuin kymppisynttäreillekin.

Tutustu täältä lisää.

flow-toiminta

Pyöriikö seurakunnassasi nuoria, joita kiinnostaa taiteilu ja luova meininki? Tarvitsetko ohjelmaa nuorten tapahtumaan tai leirille?

Flow-työpajoissa päästetään luovuus irti. Ennakko-osaamista ei tarvita, ainoastaan avoin mieli ja hitusen heittäytymishalua.
Pajoissa käsitellään kiinnostavia teemoja kuvailmaisun, draaman, musiikin ja liikkeen keinoin.

Flow -työpajojen sisältö ja kesto räätälöidään juuri teidän nuorillenne sopivaksi. Pajat sopivat varhaisnuorille, nuorille ja nuorille aikuisille.

OTA YHTEYTTÄ

ja jutellaan lisää, miten voisin olla tukemassa sinun työtäsi.

Tutustu

Säteeseen tämän videon kautta