Henkimaailman kohtaaminen

Voiko henkimaailmasta puhua turvallisesti ja rauhallisesti? – Kyllä voi!

Henkimaailma on kristinuskon marginaalissa oleva alue, johon osa ihmisistä saattaa toisinaan törmätä. Mitä Raamattu siitä opettaa? Miten kohdata haastavia asioita pelottomasti ja omat voimavarat huomioiden? Entä miten pitäisi toimia?

Näitä ja muita aihepiirin kysymyksiä käsitellään rauhallisella luennolla, jossa korostetaan Jeesuksen voittoa kaikesta pahasta. Painotukset suunnitellaan yhdessä tilaajan kanssa. Luento voidaan päättää esim. viikkomessuun tai hartaushetkeen.

Lue aiheeseen liittyvä artikkeli Sana-lehdestä.

Palautetta:

“Olen erityisherkkä ja minua pelottaa helposti, mutta kurssilla oli ihana rauha ja minulla oli turvallinen olo.”
“Viimeinkin näistä asioista puhutaan! Kiitos selkeästä opetuksesta.”
“Käytännönläheistä, selkeää ja rauhallista koulutusta, joka sopii kaikille kirkkokunnasta riippumatta.”

Kouluttaja

Lea Kujanpää
Rakastan sukeltamista syvälle Raamattuun ja rukouksen maailmaan. Opetan mielelläni kaikenlaisesta niihin liittyvästä. Haluan rohkaista rukoilemaan, sillä rukouksella on suurempi merkitys kuin osaamme ajatellakaan.

KYSY lisää kouluttajilta tai seurakuntapalveluista!

seurakuntapalvelut@sana.fi    0207 681 650