Turku

Hannu Välimäki
Olen opiskelijatyöntekijä ja perheenisä. Autan opiskelijoita tutustumaan Jeesukseen ja seuraamaan häntä. Valmennan opiskelijoita rakentamaan opetuslapseusliikehdintää kampuksilla.

mukaan missioon

Jeesus kutsui opetuslapsensa paitsi seuraamaan häntä myös liittymään missioon, joka Jumalalla on tätä maailmaa varten: “Lähtekää minun mukaani. Minä teen teistä ihmisten kalastajia.

Kutsu kalastamaan ihmisiä Jumalan valtakuntaan on edelleen voimassa. Tahdomme avata jokaiselle opiskelijalle mahdollisuuden liittyä mukaan Jumalan missioon – rakastamaan ihmisiä Jumalan rakkaudella ja tekemään opetuslapsia Jeesukselle opiskelijamaailman keskellä.

Lisätietoja Turun Hehkun toiminnasta saat alkusyksyn aikana Venla Ojalalta, puh. 0400 717 349, venla.ojala@sana.fi.

mikä on missio?

Kansan Raamattuseuran opiskelijatyö on olemassa, jotta jokainen Suomessa asuva opiskelija oppisi tuntemaan Jeesuksen henkilökohtaisena vapahtajanaan ja seuraamaan häntä. Tällä tavalla liitymme Jeesuksen lähetyskäskyyn tehdä opetuslapsia kaikista kansoista (Matt. 28:18-20).

missionaa-
linen tiimi

Voidaksemme avata jokaiselle opiskelijalle mahdollisuuden tutustua Jeesuksen meidän tulee mennä sinne, missä ihmiset ovat. Missionaalisessa tiimissä opettelemme elämää Jumalan perheenä ja menemme säännöllisesti missioon tavoittamaan opiskelijoita, jotka eivät vielä tunne Jeesusta.

Kysy tiimistä lisää:
hannu.valimaki@sana.fi