Vivamo

Nuorten tapahtumat vivamossa

Tältä sivulta löydät perustiedot Vivamossa pidettävistä nuorten tapahtumista. Tarkempia tietoja leirin ohjelmasta ja ilmoittautumisesta löytyy lähempänä kunkin leirin ajankohtaa.

Lataa tästä leireillä tarvittava henkilötietolomake joko word tai pdf-muodossa.
Taloudellista tukea leiriin voit hakea Mikko Ala-Kantin rahastosta.

Ilmoittaudu mukaan nuorten pääsiäiseen tästä!

kinksut

13.-15.9. 2024

Kinksut eli jatkoripari on kesän riparilaisten oma tapahtuma, jossa pääsee palaamaan kesän leiritunnelmaan! Tärkeintä silti on uusien muistojen luominen uusien ihmisten kanssa. Kesän riparilaiset saavat Kinksuille erillisen kutsun, jossa on ohjelma ja varustelista.  Seuraa ilmoituksia myös instagramissa. Ilmouttautuminen Vivamoon (vivamo(a)sana.fi).

syystapahtuma

25.-27.10.2024

Nuorten tunnelmallinen syystapahtuma  lokakuun viimeisenä viikonloppuna. Leirillä taattua meininkiä: yhdessäoloa, saunomista, Raamattua, rukousta ja ruokaa! Ehkä hieman leikkejä ja kynttilänvaloa… Lauantaina myös perinteinen ja huikea Vivamo Talent -show! Löydä oma talenttisi ja houkuttele kaveri mukaan esiintymään.

ISKO-JA k-17 LEIRI

9.-11.2.2024

Isoskoulutusleiri kaikille isoseksi Vivamoon haluaville
(olit osallistunut iskoon omassa seurakunnassasi tai Kräsällä).
Samanaikaiselle k-17 leirille voit tulla, jos et halua iskoon tai olet jo käynyt iskon.

PÄÄSIÄIStapahtuma

29.-31.3.2024

Pääsiäisenä Vivamossa hiljennytään Jeesuksen ristin äärelle. Leirillä syvennytään pääsiäisen sanomaan eri tavoin. Pääsiäisaamuna riemuitaan ylösnousemuksen sanomasta ja ehkäpä muutama suklaamunakin on piilossa jossakin….

ilmoittauDu

Suoraan loma- ja kurssikeskukseen:
vivamo(at)sana.fi

0207681760

Tuo mukanasi leirille tulostettu ja täytetty

henkilötietolomake. Löytyy niin word kuin pdf-tiedostona.

kysyttävää leireistä ja tapahtumista?

nuorisotyo@sana.fi

ota yhteyttä