Turku

Hannu Välimäki
Olen opiskelijatyöntekijä ja perheenisä. Autan opiskelijoita tutustumaan Jeesukseen ja seuraamaan häntä. Valmennan opiskelijoita rakentamaan opetuslapseusliikehdintää kampuksilla.

tutustu jumalaan

Haluamme tarjota jokaiselle opiskelijalle mahdollisuuden tutustua Jumalaan henkilökohtaisesti. Jeesuksen kutsu ensimmäisille oppilaille oli: “Tulkaa ja katsokaa!” Tätä samaa kutsua mekin haluamme kaiuttaa.

Kokemuksemme mukaan Jeesukseen tutustuu parhaiten yhdessä toisten ihmisten kanssa. Siellä, missä Jumalan rakkaus saa koskettaa ihmistä, hän saa kokemuksen siitä, kuka Jeesus on. Tule ja katso!

Lisätietoja Turun Hehkun toiminnasta saat alkusyksyn aikana Venla Ojalalta, puh. 0400 717 349, venla.ojala@sana.fi.

food &
hope

Jumalan valtakunnan sanoma koskettaa niin ihmisen hengellisiä kuin aineellisia tarpeita. Sen vuoksi tahdomme vastata niihin molempiin jakamalla kerran kuussa sekä ilmaista ruokaa että kokemuksia toivosta, jonka Jumala antaa. Opiskelijoille ja nuorille aikuisilla suunnatuissa Food & Hope -illoissa tarjotaan syömistä ja ruokakasseja sekä mahdollisuus viettää aikaa toisten ihmisten ja Jumalan seurassa. Tarkemmat tiedot mm. ruokakassijakelujen ajankohdista löydät alla olevan napin takaa.

discovery-ryhmät

Etsitkö yhteyttä Jumalaan? Olemme nähneet, että Jeesukseen tutustuu parhaiten ryhmässä Raamatun, rukouksen ja omakohtaisten kokemusten jakamisen kautta. Discovery-ryhmä on paikka, jossa opetellaan tuntemaan, kuka Jeesus on.

Ryhmästä voit kysyä lisää Hannulta:

hannu.valimaki@sana.fi