Tue ja toimi

Elina Vettenranta
Vivamon johtaja

Liity lähettäjäpiiriin

Vivamon työssä voit olla mukana liittymällä  jonkun työntekijämme lähettäjäpiiriin tai Vivamon kummiksi. Saat säännöllisesti tietoa työn vaiheista ja voit rukoilla ja tukea tilanteesi mukaan työtämme.

“Vivamo on suuri astia ja sen suuruuden tietävät vain Jumala ja Vivamon talousasioista vastaava, mutta se astia ei täyty elleivät ystävät auta. Jumala täyttää ensin monta tyhjää astiaa niin, että siitä täyttyy myös sitten Vivamon suuri astia”.

– Linda Helenius,
Vivamon ensimmäinen johtaja

Vivamon Ystävät ry tukee toimintaa Vivamossa

Vivamon Ystävät ry toimii Vivamon tukiyhteisönä. Tavoitteena on tukea keskusta rukouksin, aineellisesti ja kullekin sopivalla työpanoksella. Näin voimme tehdä mahdolliseksi päätehtävän toteuttamisen, evankeliumin eteenpäin viemisen lapsille, nuorille ja aikuisille. Jos koet Vivamon tärkeäksi paikaksi, liity joukkoomme. Voit tehdä sen lähettämällä tietosi alla olevalla kaavakkeella. Kannatusyhdistyksen jäsenmaksu on 30 €.

Kannatusyhdistyksen toimintatapoja:

rukous Vivamon työn puolesta
kirpputori Vivamon Kirppu ja Kirja
talkoot ja muu vapaaehtoistyö
myyjäiset ja erilaiset tempaukset
uusien toimintamuotojen ideoiminen ja toteuttamiseen osallistuminen
taloudellinen tuki Vivamolle.
Jäsenet saavat  neljä kertaa vuodessa Vivamon Ystävät  -lehden.