Koulutus

Koulutus rohkaisee käytäntöön

“Raamattu avautui uudesta näkökulmasta. Löysin armollisen Jumalan!”
“Rukousopetus sai löytämään levollisen rukouksen. Se jäi mukaan arkeeni.”

Haluamme tarjota seurakunnille  monipuolista koulutusta, jonka kautta seurakuntalaiset voivat löytää oman paikkansa seurakunnan toiminnassa ja Jumalan työtovereina.

Seurakuntapalvelut
Ota yhteyttä ja kysy tietoa julistus - ja koulutustyöntekijöistämme. Kerromme lisää tapahtumista tai autamme löytämään sopivan henkilön tilaisuuteesi.

Rukous-koulutukset

Monipuolista Raamattuun pohjautuvaa ja seurakuntaa rakentavaa rukouskoulutusta.

Rukouskoulutukset

Monipuolista Raamattuun pohjautuvaa ja seurakuntaa rakentavaa rukouskoulutusta.

Todistajana ja julistajana

Käytännöllinen koulutus sinulle, joka haluat löytää kutsumustasi ja oppia itsellesi luontevia tapoja viedä evankeliumia eteenpäin.

L10T – innostaa liikkeelle ja luo yhteyttä

L10T -valmennus rohkaisee osoittamaan Jumalan rakkautta arjessa ja kutsumaan toisia hyvän Jumalan yhteyteen.

Henkimaailman kohtaaminen

Voiko henkimaailmaa koskevista asioista puhua turvallisesti ja rauhallisesti? Kyllä voi!

Paikka-
kuntamme parhaaksi

Mitä tapahtuisi, jos seurakunnat, järjestöt, seurat ja kaupungin eri toimijat toteuttaisivat yhdessä jotain konkreettista kaupungin parhaaksi?

Raamattu-opetukset

Miten Jeesus löytyy Vanhasta testamentista? Mitä Luukas opettaa Jeesuksesta? Entä mitä Jeesus opettaa rukouksesta?

Raamattuopetukset

Hyvinvoiva seurakunta

Vapaaehtoiskoulutukset ja työyhteisöpäivät.

Gospel-lattarit ja rukoustanssi

Iloa ja liikuntaa kaiken ikäisille ja kokoisille! Matalan kynnyksen tapa osallistua seurakunnan toimintaan.

KOULUTTAJAMME

Klikkaa ja tutustu!

Lea Kujanpää

Rakastan sukeltamista syvälle Raamattuun ja rukouksen maailmaan. Opetan mielelläni kaikenlaisesta niihin liittyvästä. Haluan rohkaista rukoilemaan, sillä rukouksella on suurempi merkitys kuin osaamme ajatellakaan.

Virpi Nyman

Olen kouluttaja, pastori, muusikko sekä gospel-lattarit™ -ohjaaja. Koulutan mielelläni niin seurakuntalaisia kuin työntekijöitä. Käytän monipuolisesti eri välineitä, koulutan myös verkossa.

Olli Seppänen

Olen kouluttaja, eläkkeellä oleva hävittäjälentäjä ja ilmataisteluopettaja. Opetan Raamattua. Suurin haluni on kertoa Jumalan armollisuudesta, oikeudenmukaisuudesta ja uskollisuudesta.

Kristiina Tanhua-Laiho

Olen kouluttaja ja muusikko. Opetan rukouksesta, ylistyksestä ja kristityn identiteetistä. Vastaan Tampereen Rukouksen talon toiminnasta. Laulan raamattulauluja ja sävellän.

Satu Salo

Olen kouluttaja ja teologi. Minulla on pitkä kokemus seurakuntatyöstä ja vapaaehtoisten kanssa toimimisesta paikallis-seurakunnassa. Haluan innostaa ja rohkaista kristittyjä hengelliseen kasvuun sekä omien lahjojen ja paikan löytämiseen.

Kristiina Nordman

Olen kouluttaja ja teologi. Erityisalaani ovat vuorovaikutus- ja kohtaamistaito-koulutukset. Varustan kristittyjä evankelioivaan elämäntapaan, ja pidän uskonelämää vahvistavia koulutuksia. Erityisiä teemojani ovat myös myötätunto ja isovanhemmuus.

Malla Lepistö

Olen raamattukouluttaja, pappi ja väitöskirjatutkija. Rakastan Raamattua ja historiaa – ja Raamatusta historiaa todella löytyy! Raamatun ajan kulttuurihistoriaan pureutumalla saattaa löytyä aivan uusia näkökulmia tuttuihinkin teksteihin.

Mika Lahtinen

Ohjaan työtapoja, joissa tutkitaan ihmissuhteita, vuorovaikutusta, vakaumusta ja/tai Raamatun tekstejä. Ohjaustyössäni kunnioitan erilaisten ihmisten yhdenvertaisuutta sekä jokaisen osallistujan oikeutta omaan elämäntarinaan ja vakaumukseen.

Merja Lehtinen

Minulla on pitkä kokemus rukous- ja sielunhoitotyöstä seurakunnassa. Olen koulutukseltani terveydenhoitaja ja diakoniatyöntekijä. Opetan mielelläni erilaisista ihmisen elämään, kasvuun, kriiseihin ja elämän kipukohtiin liittyvistä teemoista.

Päivi Peittola

Olen raamattukouluttaja ja kaupunkityöntekijä pääkaupunkiseudulla. Vastaan osittain myös rukoustyöstämme. Opetan rukouksesta ja Raamatusta. Teen puhujavierailuja seurakuntiin.

Rohkaise seurakuntalaista koulutuksella

Hyvä koulutus luo merkityksellisyyttä kristittynä elämiseen.
Kansan Raamattuseuran motto “Elämme armosta, kerromme Jeesuksesta” viestii myös koulutuspalveluidemme tavoitteista. Haluamme avata evankeliumin sanomaa ihmisille niin, että he voivat itse elää siitä käsin ja saada myös välineitä ja rohkeutta palvella muita.