Avustus tapahtumaan osallistumiseen

Avustus osallistujan tapahtumamaksuun

Kansan Raamattuseuran Säätiöllä (KRS) on käytettävissä rajallinen määrä lahjoituksena saatuja varoja, joista voidaan myöntää avustusta KRS:n toimintakeskusten ohjelmiin. Käytännössä avustus myönnetään tapahtuman täysihoitohinnasta. Avustus kohdistuu koko anottuun ajanjaksoon.

Avustuksen määrä on enintään 90 €/hlö. Samaan talouteen kuuluville voidaan myöntää 45 € kutakin perheenjäsentä kohti. Vähintään viiden päivän mittaiselle leirille voidaan poikkeustapauksessa myöntää korotettu avustus. Samalle henkilölle tai perheelle voidaan myöntää avustusta vain kerran kalenterivuodessa.

Avustusta haetaan lomakkeella, johon liitetään todistus omasta ja puolison verotuksesta. Täytä hakemus huolellisesti. Lomake on toimitettava KRS:n keskustoimistoon viimeistään kymmenen (10) vrk ennen tapahtuman alkua. Avustusta ei voida myöntää tapahtuman alkuvaiheessa eikä jälkikäteen.

Lähetä avustushakemus osoitteeseen:
Kansan Raamattuseura