Keräyslupa
Tietosuoja

Ulla Saunaluoma
Aloitin työni KRS:ssa v.1983 ja vuodesta 2010 alkaen olen ollut toiminnanjohtaja. Olen kasvatuksen ja kansainvälisen työn esihenkilö ja vastaan myös varainhankinnasta. Vierailen seurakunnissa messujen saarnaajana sekä erilaisissa tilaisuuksia raamattuopettajana.
Heikki Syvälahti
Vastaan IT-asioista ja voit ottaa minuun yhteyttä myös tietosuoja-asioissa.

Keräyslupa

Rahankeräyslupa: 1.1.2022 alkaen

Luvan saaja: Kansan Raamattuseuran Säätiö sr.

Myöntäjä: Poliisihallitus, lupanumero RA/2021/1327

Toimeenpanoalue: koko Suomi, ei Ahvenanmaa

Kerätyt varat käytetään evankelioimis-, diakonia- ja sielunhoitotyöhön ja niiden koulutukseen, lapsi-, nuoriso-, opiskelija- ja eläkeläistyöhön sekä vankila- ja katulapsityön kustannuksiin kotimaassa ja ulkomailla.

Varoja voidaan käyttää myös säätiön loma- ja kurssikeskusten kiinteistöjen ylläpitokuluihin, peruskorjauksiin, rakentamiseen sekä rakennuslainojen lyhentämiseen yleishyödyllisen toiminnan osalta.

Ahvenanmaalla ÅLR 2023/7532 voimassa 1.1.–31.12.2024.

Tillstånd för penninginsamling på landskapet Åland ÅLR 2023/7532, 1.1.-31.12.2024 (Ålands penninginsamlingen 2024).

Tietosuojaselosteet

Sinä olet tärkeä ja siksi tietosuoja on meille erittäin tärkeä. Olemme tarkistaneet, että toimintatapamme ja järjestelmämme ovat GDPR-tietosuoja-asetuksen mukaiset. Käytämme ainoastaan tietosuoja-asetusten mukaisesti toimivia järjestelmiä.

Rekisteröidyllä on oikeus

• saada tietää, mitä tietoja hänestä rekisterissä on ja mihin niitä käytetään.
  • tulla unohdetuksi. Kun rekisteröity ei enää halua, että hänen tietojaan käsitellään, ne tulee poistaa. Jos tietojen säilytys on välttämätöntä esim. lakisääteisen velvollisuuden tai yrityksen oikeutetun edun takia, tiedot voidaan säilyttää kyseistä tarkoitusta varten tarpeellisen ajan.
  • siirtää omat tietonsa tietojärjestelmästä toiseen. Oikeus koskee vain henkilötietoja, ei esim. yrityksen jalostamaa tietoa henkilöstä.

Tietosuojaan liittyvät yhteydenotot:
tietosuoja@sana.fi tai postitse
Tietohallinto, Kansan Raamattuseura, PL 48, 08101 LOHJA

Tietosuojaselosteet

Tietosuojaseloste_-_Lahettajarekisteri
Tietosuojaseloste – Karas-Sana oy asiakasrekisteri
Tietosuojaseloste Seniorifoorumi
Tietosuojaseloste Asiakas- ja yhteistyokumppanirekisteriTietosuojaseloste Ystavarekisteri Kairoksen Ystavat_ry