Pariskunnille

Tuula Tynjä
Olen Samassa veneessä -työn koordinaattori, pappi ja teologian tohtori. Vastaan avioparityön kokonaisuudesta. Ohjaan itsetuntemusta ja parisuhdetta syventäviä tapahtumia yksin ja puolisoni kanssa.

Tapahtuu

Viikonloppuja pariskunnille – leirejä koko perheelle – tapahtumia etänä ja läsnä

Materiaaleja

Vinkkejä ja virikkeitä – Tehtävää ja pohdittavaa – Yksin ja yhdessä

Panosta parisuhteeseen

Parisuhdetta hoitamalla vahvistamme yhteyttä ja löydämme läheisyyttä. Ihmissuhdetaitoja voi oppia. Tutustu tarjontaan, löydä paikkasi ja tule.  Kursseilla jaettu on luottamuksellisia. Tapahtumat ovat ihmisen kokoisia ja näköisiä. Kursseilla on syvällistä ja hauskaa. Tapahtumia on sekä etänä että yhdessä läsnä kohdaten.

Tapahtumat ja kurssit ovat tärkeitä pysähdyspaikkoja ja huoltohetkiä. Samassa veneessä toiminta perustuu vertaisuuteen. Ohjaajina on vapaaehtoisia, tehtävään koulutettuja pareja, jotka ovat saaneet virtaa suhteeseensa toiminnastamme. Voimanamme on kristillinen usko ja avara lähimmäisenrakkaus.

sormet mudostavat sydämen, ilta-aurinko

Kursseilta virtaa ja yhteyttä

Samassa veneessä -työn näky on, että jokainen pari voi saada virtaa ja lämpöä suhteeseensa, oppia ymmärtämään toisiaan, kehittää ihmissuhdetaitojaan, elää oman näköistä elämää ja olla tyytyväinen ja hyväksytty omana itsenään.

Kursseilla keskitymme puolisoiden välisen yhteyden rakentamiseen.  Paneudumme vuorovaikutustaitoihin, tunteisiin, pariskuntien vahvuuksiin ja läheisyyden vaalimiseen. Saamme olla keskeneräisiä ja kasvaa kohti toisiamme.

SEURAA MEITÄ FACEBOOKISSA

[custom-facebook-feed feed=16]