Pariskunnille

Kaisa Tuikkanen
Olen pastori ja opettaja, mutta ennen kaikkea musiikkievankelista. Laulajana ja lauluntekijänä yhdistän julistuksen ja raamattuopetuksen musiikkiin. Media ja Tuiki taivaallista tv-ohjelma on osa työtäni.
Timo Tuikkanen
Olen diakoni ja musiikkievankelista. Äänitteemme ovat syntyneet kotistudiossamme, ja nykyään tuotan vaimoni Kaisan kanssa Tuiki taivaallista tv-ohjelmaa. Vierailemme seurakunnissa.

Kynttiläillallinen: hetki parisuhteelle

Tilaa seurakuntaan tai muuhun tapahtumaan!

Kynttiläillalliset antavat hetken hoitaa parisuhdetta: olla kahdestaan herkullisen ruoan, hyvän musiikin ja koskettavan ohjelman kautta oman parisuhteen äärellä huomaamassa, miten tärkeä oma puoliso on.

Kysy lisää: Kaisalta (kaista.tuikkanen@sana.fi, 040 826 6773) ja Timolta (timo.tuikkanen@sana.fi, 040 823 1348)

Kursseilta virtaa ja yhteyttä

Parisuhdetta hoitamalla vahvistamme yhteyttä ja löydämme läheisyyttä. Ihmissuhdetaitoja voi oppia. Tapahtumat ja kurssit ovat tärkeitä pysähdyspaikkoja ja huoltohetkiä. Samassa veneessä toiminta perustuu vertaisuuteen. Ohjaajina on vapaaehtoisia, tehtävään koulutettuja pareja, jotka ovat saaneet virtaa suhteeseensa toiminnastamme. Voimanamme on kristillinen usko ja avara lähimmäisenrakkaus. Kursseilla jaettu on luottamuksellisia.

Miehistön huolto

5.-6.10 Anjala

Avioparityön vapaaehtoisten koulutusviikonloppu Ankkapurhassa.

Kurssimaksu 25 € /hlö ja

täysihoito 125 € /hlö

Rikasta minua!

18.-20.10. Vivamo, Lohja

Voimavarakeskeinen parisuhdeviikonloppu. Tunnistamme vahvuuksiamme ja tarpeitamme. Rakennamme hyvää arkea.

Kurssimaksu 100 € / pari

Lisäksi täysihoito

Ole hellä ja lähellä

la 9.11. Helsinki

Vahvistamme läheisyyttä ja tunneyhteyttä. Teemme harjoituksia oman kumppanin kanssa.

Osallistumismaksu 15 € / hlö