Vivamo

Anna päivä lähetystyölle ja koe yhteisen tehtävän synnyttämä yhteyttä ja iloa, joka vaikuttaa!
Konsertoimassa 6.11. jazzmusikoiden kansanväliseen huippuun kuuluvat Verneri Pohjola & Aki Rissanen sekä 20.11. monipuolinen, musiikkia laajalla skaalalla esittävä Duo Hermanchito (Vilja-Maria Riutamaa ja Matti Riutamaa).
Pysäkki unelmille! Opitaan elämään unelmat todeksi mm. unelmakartan ja unelmien esteiden pohdinnan kautta. Naisten unelmaviikonloppua emännöivät Anna-Liisa Valtavaara ja Elina Vettenranta.
Kuka on Pyhä Henki ja miten hän toimii? Miksi kristityt puhuvat Pyhästä Kolminaisuudesta? Mitä Pyhä Henki tekee tänään?
Raamattuopetus, pienryhmätyöskentely, musiikin ja toiminnan ilta, ulkoilu ja saunominen kuuluvat miestenpäivän ohjelmaan.
Johtajuudesta riippuu paljon, maailman, yritysten, yhteiskunnan, yhteisöjen ja kirkon suunta. Mitä ovat johtamisen kahleet ja sokeat pisteet? Tervetuloa altistumaan uudelle ja luomaan tulevaisuutta!

Kurssit ja tapahtumat

Tietoa vivamosta

ravintola ja majoitus

Vivamon vastaanotto
Vastaanotossa palvelemme sinua varauksiin ja ohjelmakyselyihin liittyvissä yhteydenotoissa. Ota meihin yhteyttä ja varaa paikkasi tapahtumaan tai vaikka majoitus lomallesi. Puhelinajat ma-pe klo 9-11 ja klo 14-15.
Elina Vettenranta
Vastaan Vivamon toiminnasta ja ohjelmasta. Haluan olla mahdollistamassa ihmisille hyvä kokemista ja Jumalan kohtaamista monipuolisen tarjonnan ja levollisen ilmapiirin myötä.

Tervetuloa

Vivamon vastaanotto ja kirja- ja lahjatavarakauppa

Avoinna joka päivä 9-16

Ota yhteyttä vivamo@sana.fi

Puhelimeen vastaamme ma-pe klo 9-11 ja 14-15.

Vivamo 70 -vuotta

Kansan Raamattuseuran ensimmäinen toiminnanjohtaja Mauri Tiilikainen laskeutui kesällä 1952 alas Vivamon mäkeä, hänen kerrotaan tunteneen luissaan ja ytimissään legendaariset sanat: “Totisesti, tämä paikka on Jumalan valtakunnan tarkoitusperiä varten.” Vivamo on vihitty Kansan Raamattuseuran käyttöön vuonna 1954.

Anna oma lahjasi Vivamolle juhlavuoden kunniaksi.
Katso tarkemmat tiedot täältä.

Vivamon messut sunnuntaisin klo 11

27.10. Susanna Luttinen-Kivistö liturgia, Hannu Välimäki saarna. Musiikki: Eemeli Utriainen & bändi. Messu striimataan.

3.11. Juha Yli-Jaakkola liturgia, Olli Seppänen saarna, Isa Tuhkalainen kanttori.

10.11. Eeva Airila liturgia, Leena Lehtinen saarna, Päivi Niemelä kanttori.

17.11. Eero Junkkaala liturgia, Virpi Nyman saarna, Lea Kujanpää kanttori.

24.11. Hannu Nyman liturgia ja saarna, Isa Tuhkalainen kanttori. Messu striimataan.