Turku

Hannu Välimäki
Olen opiskelijatyöntekijä ja perheenisä. Autan opiskelijoita tutustumaan Jeesukseen ja seuraamaan häntä. Valmennan opiskelijoita rakentamaan opetuslapseusliikehdintää kampuksilla.

seuraa jeesusta

Jeesus kutsui oppilaitaan tutustumaan häneen – tulemaan ja katsomaan. Mutta matka ei päättynyt tähän. Jeesuksen seuraava kutsu kuului: “Seuraa minua!

Sama kutsu on voimassa yhä jokaiselle Jeesukseen uskovalle. Mitä Jeesuksen seuraaminen tarkoittaa käytännössä, missä se tapahtuu ja miten ottaa ensimmäinen askel?

Haluamme avata jokaiselle opiskelijalle mahdollisuuden saada varustusta Jeesuksen seuraamisen valmentamalla ja kokoamalla ryhmiä, joissa opetella tätä päivittäin.

Lisätietoja Turun Hehkun toiminnasta saat alkusyksyn aikana Venla Ojalalta, puh. 0400 717 349, venla.ojala@sana.fi.

valmen-nukset

Jeesus kutsui opetuslapsiaan seuraamaan häntä. Samalla Jeesus valmensi heitä elämään sitä suunnitelmaa varten, joka Jumalalla on jokaiselle Jeesuksen seuraajalle. Haluamme valmentaa opiskelijoita tätä samaa suunnitelmaa varten – lähtemään liikkeelle ja kutsumaan ihmisiä tutustumaan Jeesukseen.
Katso valmennuksista lisää täältä!

life style
-ryhmät

Miten Jeesuksen seuraamisesta ja lähetettynä elämisestä voi syntyä päivittäinen elämäntapa? Kokemuksemme on, että valmennus on usein hyvä alku. Sen lisäksi tarvitaan kuitenkin ryhmä, jossa Jeesuksen seuraamista voidaan harjoitella säännöllisesti yhdessä toisten kanssa. Life style-ryhmä tarjoaa tähän mahdollisuuden.

Kysy ryhmistä lisää:
hannu.valimaki@sana.fi