Valmennukset

L10T-valmennus

L10T -valmennus rohkaisee seurakuntalaiset osoittamaan Jumalan rakkautta arjessaan ja kutsumaan toisia hyvän Jumalan yhteyteen. Yksinkertaiset askeleet auttavat kristittyjä elämään uskoaan todeksi arjessaan ja itselle sopivalla tavalla. L10T on hyvä työkalu kaikkeen seurakuntatyöhön, eri työaloille, pienryhmiin ja se on sovellettavissa jokaisen kristityn omaan elämään. Löydät lisää tietoa L10T-valmennuksesta ja muista Kansan Raamattuseuran koulutuksista täältä.

henkseli – hengellisen kutsumuksen löytöretki

Henkseli on hengellisen kutsumuksen löytöretki opiskelijoille ja nuorille aikuisille, jotka haluavat syventyä pohtimaan kutsumusta ja hengellistä johtajuutta.

Ohjelma kestää yhden vuoden, jonka aikana KRS:n opiskelijatyöntekijät ja vapaaehtoiset Henkseli-ohjaajat varustavat henkseliläisiä saamaan lahjansa paremmin käyttöön ja haastavat näkemään pidemmälle. Opiskelija puolestaan asettuu ohjattavaksi ja sitoutuu vuoden ajaksi kasvuprosessiin etsimään Jumalan tahtoa elämässään.

Henkseli-ohjelma on toiminut jo yhdeksän vuoden ajan ja sen kautta on mm. kymmenen opiskelijaa tullut mukaan opiskelijatyön tiimiin työntekijäksi lyhyeksi tai pidemmäksi aikaa.

Ohjelma pitää sisällään käytännön haasteita, valtakunnallisia viikonloppukokoontumisia, paikallisia pienryhmäkokoontumisia ja henkilökohtaista ohjausta. Uudet Henkseli-ryhmät käynnistetään keväisin Helsingissä, Turussa ja Jyväskylässä.

Lisätietoja Henkselistä antavat opiskelijatyöntekijät ja Henkseli-ohjelmasta vastaava Hannu Välimäki (hannu.valimaki@sana.fi, puh. 0400 793451).