Helsinki

Jani Heino
Olen opiskelijatyöntekijä Helsingissä, jossa johdan nuorten aikuisten yhteisöä. Valmennan opiskelijoita seuraamaan Jeesusta ja jakamaan uskostaan omille ystävilleen tuttavilleen.

Hehku-illat

Hehku-ilta on paikka sinulle, jos kaipaat arkeesi paikkaa kerran viikossa painia Raamatun kanssa ja tehdä sieltä löytöjä. Haluamme ottaa Raamatun lukemiseen aina oppivaisen, nöyrän ja käytännöllisen näkökulman, jotta kukin voisi soveltaa lukemaansa omaan arkiseen elämäänsä. Myös rento yhdessäolo, rukous, kohtaaminen ja elämän jakaminen kuuluvat illan henkeen. Hehku-illat pidetään perjantaisin klo 18-22 osoitteessa Tavaststjernankatu 1.

29.3.

Pitkäperjantai – ei Hehku-iltaa

Tänään on pitkäperjantai ja pääsiäislomien takia pidämme taukoa Hehku-illoista. Toivotamme siunattua pääsiäistä Kristuksen kuoleman ja ylösnousmuksen sanoman äärellä. Nähdään jälleen ensi viikolla normaaliin tapaan Hehku-illassa.

5.4.

Seurakunta laajenee

Apt. 11.

Kaikki eivät ensikuulemalta nielekään sitä, mitä Corneliuksen kodissa tapahtui vaan epäilevät, voivatko myös muut kansat saada Pyhän Hengen. Näemme myös miten Antiokiaan syntyy seurakunta.

Tänä keväänä sukellamme kristillisen seurakunnan ensiaskeliin ja tutkimme Apostolien tekojen alkupuoliskoa luku luvulta.

12.4.

Henkseli-leiri – ei Hehku-iltaa

Tänä perjantaina emme pidä Hehku-iltaa, koska olemme Vivamossa Henkseli-leirillä.

19.4.

Jaakob ja Pietari

Apt. 12.

Tänään tutkimme kahden apostolin kohtaloa. Toinen heistä päätyy mestauslavalle ja toisen Jumala pelastaa ihmeellisesti.

26.4.

Lähetystyö alkaa

Apt. 13.

Vakuuttuneina siitä, että Jumala haluaa kutsua kaikki kansat yhteyteensä, Saul ja Barnabas lähtevät julistamaan pitkin välimeren rantoja.

3.5.

Talkooleiri – ei Hehku-iltaa

Tänään emme pidä tavanomaista Hehku-iltaa, koska olemme viikonlopun Vivamossa Hehkun talkooleirillä.

10.5.

Lähetysmatka jatkuu

Apt. 14.

Jatkamme ensimmäisen lähetysmatkan seuraamista ja paluuta kotiin Antiokiaan, jossa Saul ja Barnabas saavat kertoa muillekin Jumalan ihmeellisistä teoista matkallaan.

17.5.

Yhteisiä päätöksiä

Apt. 15.

Tänään näemme, kuinka opilliset kiistat ovat kuuluneet kirkon elämään sen alkumetreiltä asti. Jerusalemissa järjestetään ensimmäinen kirkolliskokous ratkaisemaan pakanoiden asema seurakunnassa.

24.5.

Kaikkien aikojen opiskelija- kokoontuminen – ei Hehku-iltaa

Tänään emme pidä tavanomaista Hehku-iltaa, koska olemme viikonlopun Vivamossa viettämässä KRS:n vanhojen opiskelijoiden leiriä.

Lisätietoa leiristä päivitetään nettisivuillemme myöhemmin.

31.5.

Hehku-ilta

Tämän Hehku-illan teema julkaistaan myöhemmin.

Kesätauko

Hehku-illat jäävät kesäkuusta alkaen kesätauolle.

Syyskauden ensimmäinen ilta on 6.9.