Torstaiteatteri

Mika Lahtinen
Ohjaan työtapoja, joissa tutkitaan ihmissuhteita, vuorovaikutusta, vakaumusta ja/tai Raamatun tekstejä. Psykodraaman menetelmät lisäävät itsetuntemusta ja syventävät vuorovaikutustaitoja sekä parantavat yksilön kykyä toimia uudella tavalla hankalissa tilanteissa ja mielekkäällä tavalla uusissa elämäntilanteissa. Bibliodraama on sekä tietoon että kokemukseen perustuvaa Raamatun tekstien elävöittämistä, tutkimista ja tulkintaa. Ohjaustyössäni kunnioitan erilaisten ihmisten yhdenvertaisuutta sekä jokaisen osallistujan oikeutta omaan elämäntarinaan ja vakaumukseen.

Torstaiteatteri tekee näytelmiä Raamatun kertomuksista. Esiintymispaikkana on Kulttuuritila Omenapuu Jyväskylässä (os. Vapaudenkatu 24).

Voit myös tilata esityksiämme sinun tapahtumaasi. Tilausohjelmistossa ovat

• Nyt puhuu Pietari -näytelmä. Kesto 1 tunti. Hinta seurakunnille 390 € + matkat. Muille tilaajille 590 € + matkakulut.
  • Laupias samarialainen -näytelmä. Kesto 40 minuuttia. Hinta seurakunnille 290 € + matkat. Muille tilaajille 390 € + matkakulut.

Torstaiteatteria ohjaa Mika Lahtinen. Noin kolmenkymmenen näytelmän lisäksi Torstaiteatteri on toteuttanut neljä kuunnelmaa. Voit kuunnella ne alla Soundcloud-palvelun avulla.

Lue lisää Torstaiteatterista sen omilta nettisivuilta: www.torstaiteatteri.fi