Turku

Hannu Välimäki
Olen opiskelijatyöntekijä ja perheenisä. Autan opiskelijoita tutustumaan Jeesukseen ja seuraamaan häntä. Valmennan opiskelijoita rakentamaan opetuslapseusliikehdintää kampuksilla.

Tervetuloa perheeseen!

Jeesuksen seuraaminen on joukkuelaji. Se ei yksinkertaisesti onnistu ilman keskinäistä yhteyttä, tukemista ja ystävyyttä. Jeesuksen seuraajien joukkion ei ole tarkoitus olla kuin perhe – se on perhe! Sen vuoksi haluamme toivottaa jokaisen opiskelijan tervetulleeksi hengelliseen kotiin, jossa kasvaa opetuslapsia.

mikä on perhe?

Jumala on tarkoittanut, että jokainen hänen omansa löytää yhteyden toisiin Jeesusta seuraaviin. Sen vuoksi haluamme rakentaa yhteisöä, jossa jokaisella opiskelijalla on mahdollisuus kokea  elämää Jumalan perheenä. Tämä ei tarkoita vain kokoontumisia kerran viikossa, sillä elämä perheenä on paljon enemmän. Täältä on kuitenkin hyvä aloittaa – tervetuloa tutkimusmatkalle!

Suunta-illat

Suunta-illat on opiskelijoiden oppimisyhteisö, joka kokoontuu viikoittan. Oppimisyhteisö tarjoaa erityisesti uusille opiskelijoille mahdollisuuden tutustua toisiinsa, luoda merkityksellisiä ihmissuhteita sekä syventyä suhteessaan Jeesukseen.

Suunta-illat pidetään tiistaisin klo 18 vaihtelevissa paikoissa niin yliopistolla kuin ihmisten kodeissakin. Tarkemmat infot ja paikat löydät Turun Hehkun instagramista tai suoraan Hannulta (0400793451).