Avoimet työpaikat

Mia Lahti
Olen talous- ja hallintojohtaja, vastaan taloudesta ja henkilöstöhallinnosta.

Avoimet tehtävät

Haemme Lohjalle Vivamoon

ASIAKASPALVELUASSISTENTTIA

kesätyöhön

Työtehtäviisi kuuluvat sisäisten ja ulkoisten asiakkaiden palveleminen puhelimitse, sähköisesti ja paikan päällä sekä moinupuoliset vastataanoton ja kirja- ja lahjatavaramyymälän tehtävät. Työsuhde on määräaikainen ajalla 15.6.-30.8.2024 tai sopimuksen mukaan.

Toivomme sinulta mahdollista kokemusta asiakaspalvelusta ja/tai toimistotyöstä, positiivista asennetta, oma-aloitteisuutta ja halua oppia sekä valmiutta vaihteleviin työaikoihin. Tietojärjestelmien hyvä hallinta (Microsoft Office 365, Hotellinx Cloud) katsotaan eduksi.

Palkka määräytyy Kristillisten järjestöjen työehtosopimuksen mukaan. Hakemukset ja CV:t viimeistään 24.3.2024 hakemukset@sana.fi

Lisätietoja keittiöpäällikkö Jessica Hartlin puh. 0207 681 607.

Haemme Vivamon loma- ja kurssikeskukseen Lohjalle toistaiseksi voimassa olevaan työsuhteeseen

SIISTIJÄÄ

Työtehtäviisi kuuluvat majoitushuoneiden, saniteetti-, kokoontumis- ja toimistotilojen monipuoliset siivoustehtävät, mm. sänkyjen petaus. Tilat sijaitsevat useissa rakennuksissa laajahkolla alueella. Työsuhde on kokoaikainen.

Toivomme sinulta soveltuvaa koulutusta ja/tai työkokemusta vastaavista tehtävistä, hyvää yhteistyökykyä ja aktiivista sekä itsenäistä työotetta sekä valmiutta ja halua palvella asiakkaita. Työajat ovat vaihtelevia.

Tarjoamme kattavan perehdytyksen, ammattitaitoiset ja mukavat työkaverit sekä kattavan vapaa-ajan tapaturmavakuutuksen sekä Edenred-virikesetelit.

Palkka määräytyy Krisitillisten järjestöjen työehtosopimuksen mukaan. Työssä noudatetaan kolmen viikon jaksotyöaikaa, joka on 114 h 45 min/ 3 viikon jaksossa. Hakemukset ja CV:t viimeistään 24.3.2024 hakemukset@sana.fi

Lisätietoja kiinteistöpäällikkö Niko Prusi puh. 0207 681 627

Karas-Sana Oy hakee Kairosmajan tunturikeskukselle

KOKKIA

Haemme kokoaikaiseen ja vakituiseen työsuhteeseen motivoitunutta ja ammattitaitoista kokkia luonnonkauniissa maisemissa sijaitsevaan Kairosmajan tunturikeskukseen. Kairosmajalla on majoitus- ja ruokailutilat 60 hengelle. Työ rytmittyy Lapin sesonkien mukaan. Olemme avoinna myös kesällä.

Kokin tehtävänä on valmistaa lämpimät ateriat, erityisruokavalioiden huomioiminen, salaattien valmistus, astiahuolto, kuormien purku, keittiön puhtaanapito ja omavalvontatehtävät.

Toivomme sinulta:

• alan koulutusta tai alalta muutaman vuoden työkokemusta
  • luotettavaa ja itsenäistä työotetta
  • yhteistyötaitoja sekä paineensietokykyä työn vilskeessä työskentelyyn
  • suomen kielen taitoa
  • hygieniapassia
  • auton käyttö mahdollisuutta paikan sijainnin vuoksi

Tehtävään annetaan hyvä perehdytys ja tiimin tuki perehtymiselle. Työtä on arkipäivien ohella myös viikonloppuisin ja iltaisin. Työaika sijoittuu klo 06.00–19.30 välille. Työssä noudatetaan kolmen viikon jaksotyöaikaa, jossa työaika on 114 h 45 min jaksossa. Peruspalkka muodostuu KristJärj. TES VR3 mukaan välille 2015,23–2300 eur/kk, mahdolliset kokemus- ja koulutuslisät huomioiden. Sunnuntailisä maksetaan toteutuneen työajan mukaan.

Meillä on tiivis työyhteisö, jossa työntekijät muodostavat vahvan sekä yhtenäisen porukan ja tiimimme puhaltaa yhteen hiileen. Meillä työsuhteet ovat lähtökohtaisesti pitkiä, mikä kertoo työssä viihtyvyydestä

Tarjoamme myös:

• Edenred virike- ja kulttuuriedun
  • työnantajan ottaman kattavan vapaa-ajantapaturmavakuutuksen

Hae paikkaa heti ja lähetä hakemus ja CV sähköpostiin hakemukset@sana.fi

28.3.2024 mennessä.

Haastattelemme jo hakuaikana ja paikka täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä. Työt alkavat 23.5.2024.

Lisätietoja tehtävästä Kairosmajan johtaja Kaisa Mattila 7.3. klo 15–17, 11.3 klo 14–16 ja 18.3 klo 16–17 puh. 040 830 7313 tai sähköpostilla kaisa.mattila@sana.fi

Haemme taloushallinnon tiimiin ammattitaitoista ja oma-aloitteista

PALKANLASKIJA-ASSISTENTTIA

toistaiseksi voimassa olevaan työsuhteeseen Vivamoon Lohjalle. Tehtäviisi kuuluu mm. palkanlaskenta, työajanseuranta, matka- & kululaskut sekä niihin liittyvien prosessien mukaiset tehtävät, kuten viranomaisilmoitukset sekä raportoinnit. Työtehtäviin tulee sisältymään myös muita taloushallinnon osa-alueita sekä henkilöstöhallinnon tehtäviä. Tehtävä on uusi, joten saat mahdollisuuden päästä muokkaamaan työnkuvaa omien vahvuuksiesi mukaan.

Olet juuri oikea henkilö meille, jos sinulla on

• aiempaa kokemusta palkanlaskijan työtehtävistä
  • työehtosopimusten ymmärrystä ja kykyä soveltaa niitä päivittäisessä työssäsi
  • tehtävään soveltuvaa koulutustaustaa (merkonomi, tradenomi)
  • palkka- taloushallinnon järjestelmien käyttökokemusta ja kiinnostusta uuden oppimiseen
  • oma-aloitteisuutta, tiimityöskentelytaitoja sekä huolellista ja itsenäistä työskentelyotetta
  • reipasta asennetta ja asiakaspalveluhenkisyyttä
  • excel pyörii käsissäsi monessa tilanteessa
  • sujuva suomen kielen taito sekä hyvät viestinnälliset taidot

Tarjoamme sinulle

• osittaisen etätyömahdollisuuden
  • innostavan tiimin täyden tuen sekä viihtyisän työilmapiirin
  • työnantajan ottaman kattavan vapaa-ajan tapaturmavakuutuksen

Palkkaus määräytyy Kristillisiä järjestöjä koskevan työehtosopimuksen mukaan.

Lisätietoja tehtävästä talous- ja hallintojohtaja Mia Lahti  mia.lahti@sana.fi

Kiinnostuitko? Lähetä hakemuksesi ja CV mahdollisimman pian sähköpostiin  hakemukset@sana.fi

Organisaatiosta: kansanraamattuseura.fi ja sana.fi

KRS info

Tutustu historiaamme. Lue lisää meistä, arvoistamme ja toiminnastamme.

henkilö-
kuntamme

Katso, ketä meillä on jo töissä.