Isoshaku

isoseksi Kräsälle?

Miten pääsisin isoseksi Vivamoon eli Kräsän ripareille?
1) Osallistu oman seurakunnan JA/TAI Kräsän järjestämään isoskoulutukseen. Kräsän isoskoulutus on kaksivuotinen: ensimmäisen vuoden jälkeen voit päästä isoseksi lasten ja varhaisnuorten leireille, toisen vuoden jälkeen riparille.

2) Osallistu isoskoulutusviikonloppuun Vivamossa. Viikonloppu on ajoitettu isoshaun ajalle tammi-maaliskuulle. Ilmoittaudu leirille suoraan Vivamon toimintakeskukseen vivamo@sana.fi. Isoskoulutusviikonloppu on tarkoitettu KAIKILLE, JOTKA HAKEVAT ISOSEKSI KRS:n ripareille, myös sinulle, joka osallistut vain oman seurakunnan isoskoulutukseen. Mikäli olet käynyt isoskoulutusviikonlopun kaksi kertaa, suosittelemme sinulle samaan aikaan järjestettävää nuorten raamattukurssia.

3) Mahdollisuuksiesi mukainen aktiivisuus oman seurakunnan ja/tai KRS:n nuorisotoiminnassa tukee isosuuttasi.

4) Tarkkaile nettisivujamme sekä muita tiedotuskanaviamme (facebook, instagram yms). Isoshakumme on helmi-maaliskuussa.

Vuoden 2024 Isoshkau aukeaa hemikuussa 2024.

Isoshaku kesän 2023 leireille on sulkeutunut. Ota yhteyttä Katariinaan, jos haluat kysellä mahdollisista peruutuspaikoista tai ilmoittautua varalle.