Matkat

ryhmämatka on turvallinen!

Ryhmämatkoillamme on aina vastuullinen matkanjärjestäjä ja noudatamme valmismatkalainsäädäntöä. Matkalla on mukana tehtäväänsä perehtyneet matkanjohtajat. Ulkomailla käytämme kokeneita paikallisoppaita ja luotettavia hotelleja.

SENIORIFOORUMIN MATKAT

Ilmoittautumiset retkille sähköpostilla: seniorifoorum.helsinki@sana.fi,

Puhelimella 0400 724 646 Anne Pircklén, ti ja to klo 15 – 18

Lisätietoja myös kevään 2024 esitteessä, jonka voit ladata tästä.

Ryhmämatkakuva Jerusalemista.

RETKET 2024

TAMPEREEN TEATTERI
la 23.3.2024 klo 13
EDIT PIAF

Ilmoittautuminen 22.2. mennessä

Päänäyttämöllä herää henkiin upea menneen ajan Pariisi: seksikäs ja eloisa, hellä ja julma, ja unelmia täynnä. Piaf viekoittelee mukaan katuojien ja luksuselämän sinfoniaan, elämää suurempaan elämään.

Valovoimaisen Edith Piafin elämäntarina kulkee 1930-luvulta alkaen katulaulajasta aikansa supertähdeksi ja lopulta maailmanlaajuiseksi, ikoniseksi laulajaksi. Poikkeuksellinen elämä ei kuitenkaan päästä Piafia helpolla. Menestyksen hinta on kova.

Musiikintäyteinen, hersyvän hauska ja koskettava näytelmä on kunnianosoitus Edith Piafin elämänvoimalle, tunteellisille lauluille ja riehakkaalle huumorille.

SENIORIFOORUMIN KEVÄTMATKA PRAHAAN 18.-22.4.2024
HINTA 1430 €

Kysy vapaita paikkoja!

Prahasta sanotaan aina, että se on ainutlaatuisen kaunis kaupunki ja sinne palataan yhä uudelleen. Kaupungin erikoisen tunnelman luovat monipuolinen kulttuuri, historia ja olut- ja viinituvat. Prahassa ei vain katsota nähtävyyksiä, vaan siellä eletään niiden keskellä. Vanhankaupungin tori on Prahan ehdoton keskipiste. Siellä Raatihuoneen kuuluisa 1400-luvun kellopeli herää tasatunnein elämään. Vierailemme myös Karlovy Varyn kuuluissa kylpyläkaupungissa. Tervetuloa mukaan keväiselle matkalle!

KEVÄINEN POHJOISKARJALA  PE-SU 17.- 19.5.
Ilmoittautuminen 10.4. mennessä.

Helsinki-Mikkeli-Uusi Valamo-Koli-Nurmes/Bomba-Lieksa-Joensuu-Kitee-Lemi -Helsinki

Tule mukaan virkistymään ja katsomaan kaunista Suomea parhaimmillaan. Mielenkiintoisia paikkoja ja hyvää seuraa.

Tarkempi ohjelma luettavissa esitteestämme.

Matkan hinta 630€ ( + 50 € 1 hh), sisältää matkat, ruokailut ja majoituksen.

ILMAJOEN MUSIIKKIJUHLAT
pe-la 7.-8.6.2024
Armi ooppera

Ilmoittautuminen 29.4. mennessä

Armi Ratian tarina on täynnä legendaarisia Marimekko-kaskuja, juhlia, menestyksen aallonharjaa ja vastapainona suurta epätoivoa, pettymyksiä, vihaa sekä taistelua rakkauden saamisesta ja antamisesta. Ilmajoen ooppera-areena Kyrönjoen varrella on täydellinen tausta luonnonlapsi Armin tarinan kehykseksi.

Hinta 420 € (sis. bussikuljetus, majoitus hotelli Lakeudessa, ruokailut ja lippu)

SAVONLINNAN OOPPERAJUHLAT  PE-LA 26.-27.7.
Nabucco, Giuseppe Verdi
Ilmoittautuminen 29.4. mennessä.

Perinteinen oopperamatkamme suuntautuu vuonna 2024 Savonlinnan Nabucco-oopperaan. Nabucco on väkevä kuvaus vallanhimosta ja menetetystä vapaudesta.

Hinta 480 € (sis. bussikuljetus majoitus Tanhuavaaran Urheiluopistolla, ruokailut ja lippu)

TAMPERE-TALO
la 31.8.2024 klo 13
Taru Sormusten Herrasta

Ilmoittautuminen 15.7. mennessä

Tampereen Teatteri ja Tampere-talo kutsuvat sinut elämäsi seikkailuun, kun J. R. R. Tolkienin rakastettu klassikko Taru Sormusten herrasta™ saa maailman kantaesityksensä Tampere-talon Ison salin näyttämöllä 23. elokuuta 2024. Ainutlaatuisessa suurtuotannossa yhdistyvät ikimuistoinen teatteritaide, Tuomas Kantelisen teosta varten säveltämä ja Tampere Filharmonian tulkitsema musiikki sekä Sorin Sirkuksen hämmästyttävä sirkustaide.

Hinta 210 € (sis. bussikuljetus, ruokailu ja lippu)