Tervonsalmi Tervossa

Tervonsalmi – vastaanotto
Vastaanotossa palvelemme sinua varauksiin ja ohjelmakyselyihin liittyvissä yhteydenotoissa. Ota meihin yhteyttä ja varaa paikkasi tapahtumaan tai vaikka majoitus lomallesi.

Tervonsalmi on kodikas loma- ja kurssikeskus Tervossa Rasvankijärven rannalla, n. 60 km Kuopiosta. Upean luonnon keskellä voit lomailla, levätä ja osallistua tapahtumiin ja järjestää niitä, tavata mukavia ihmisiä.

Tervonsalmen kesäkeskus
Levinniementie 15
72210 TERVO

Tapahtuma ja ohjelma, kesä 2024

Elokuu

22.8. Varttuneiden leiripäivä

23.–25.8. Puhalla Jumalan tuuli-rukous-viikonloppu, Mari ja KariValkonen, Erik Bäckström

23.8. Sanan ja rukouksen ilta klo 18.30, Kari ja Mari Valkonen Erik Bäckström

24.8. Sanan ja rukouksen ilta klo 18.30, Kari ja Mari Valkonen, Erik Bäckström

29.8. Sanan ja rukouksen ilta klo 18.30, Jari ja Anna-Maija Muta

Syyskuu

3.9. Perhekerho-päivä

6.–8.9. Puhu Jeesukselle -retriitti, majoitustoiveet ja lisätiedot: puhujeesukselle.fi

9.9. Naisten ilta klo 18, Jenni Blom, Veera Raatikainen

Katso ajankohtaiset tietomme Facebook-sivultamme.

Kannatus-yhdistys

Rekisteröidyn yhdistyksen tehtävänä on tukea Tervonsalmessa  tapahtuvaa toimintaa sekä hengellisesti että taloudellisesti. Kannatusyhdistyksen jäsenmaksu on vain 20 €/vuosi. Ota meihin yhteyttä ja liity!

Majoitus & Ruoka

Katso hinnastostamme majoitus- ja ruokailuvaihtoehdot. Kysy tarjousta perhejuhliin yms.