Säynämö Heinävedellä

Säynämö – vastaanotto
Vastaanotossa palvelemme sinua varauksiin ja ohjelmakyselyihin liittyvissä yhteydenotoissa. Ota meihin yhteyttä ja varaa paikkasi tapahtumaan tai vaikka majoitus lomallesi.

Säynämön loma- ja kurssikeskus sijaitsee Heinävedellä kauniin Heinäveden reitin varrella. Säynämö tarjoaa majoitusta mökeissä tai huoneissa, teltta- ja asuntovaunupaikkoja sekä laituripaikan vierasvenesatamassa. Heinäkuussa 2023 Säynämön kesäkeskus täytti 60 vuotta.

Osoite:
Sompasaarentie 42
79700 Heinävesi

Kesä

Säynämön leirintäkausi kesä-elokuussa.

Tapahtumat ja ohjelma

Katso vuosiohjelma pdf-esitteestä.

Elokuu

16.–18.8. Parisuhteen rikastuttamiskurssi, Antti ja Johanna Yli-Opas Rikasta minua -parisuhdeviikonlopun ohjelma

18.8.         Kesäkirkko klo 12 ja kesäkauden päätös, Antti Yli-Opas

Katso ajankohtaiset tiedot myös Facebook-sivultamme

Palvelut & Majoitus

Säynämössä, Koloveden kansallispuiston äärellä, voit harrastaa ja lomailla. Katso palvelumme.

kannatus-
yhdistys

Kannatusyhdistys tukee Säynämön toimintaa talkoin ja taloudellisella tuella. Jos haluat liittyä kannatusyhdistykseen, ota meihin yhteyttä!