Kirjat Ettei tarvitse pelätä ja Rukouksen matkassa saatavilla kristillisistä kirjakaupoita!

Lea Kujanpää

Jos saisin puhua ainoastaan yhdestä asiasta, se olisi rukouksen voima. Siihen kun ei tarvita yrittämistä eikä erinomaisuutta, vaan pelkästään avoimena olemista Jeesuksen edessä.

Innostun aina, kun saan uusia näkökulmia tuttuihin raamatunkohtiin, ja voin jakaa niitä muille. Ihmettelen yhä uudelleen sitä, miten elävästi Raamattu puhuu. Opetan mielelläni myös siitä, mitä voimme tehdä, jos kohtaamme outoja ja pelottavia asioita.

Tarjoan muun muassa seuraavanlaisia koulutuksia:

1. Innostava raamattuopetus

• Raamatun kirjat ja henkilöt, esim. mitä Luukkaan evankeliumi opettaa Jeesuksesta
  • Yksittäisiä raamattutunteja ja raamattuopetussarjoja

2. Käytännönläheinen rukouskoulutus

• Miten saisin rukouselämän solmuja auki?
  • Miten pääsisin syvemmälle rukoukseen?
  • Millainen merkitys rukouksellani on?

3. Rauhallinen opetus henkimaailmaan liittyvistä aiheista

• Mitä kristityn pitäisi ajatella henkivalloista?
  • Miten autan ihmistä, joka kokee joutuneensa ongelmiin henkivaltojen kanssa?
  • Miten toimin, jos koen itse joutuvani tekemisiin henkivaltojen kanssa?

Tutustu myös TT, raamattukouluttaja Eero Junkkaalan kanssa toteutettaviin koulutuskokonaisuuksiin! Katso esite.

Musiikkia ja kirjoja

Olen Kansan Raamattuseuran koulutusjohtaja, pappi, viestinnän asiantuntija ja diplomihuilisti, ja olen työskennellyt myös seurakuntapastorina. Saarnat ja liturgia ovat minulle rakkaita. Joskus tekeydyn valekanttoriksi ja säestän, kun tarve vaatii. Teen virsisovituksia ja toisinaan sävellän omia lauluja. Psalmilaulun myötä musiikista on tullut minulle entistä enemmän hiljaista rukousta.

Olen kirjoittanut kaksi kirjaa, Rukouksen matkassa ja Ettei tarvitse pelätä – henkimaailman kohtaaminen. Löydät kirjat kristillisistä kirjakaupoista.

Matkaohjelman ja muuta materiaalia näet verkkosivuillani osoitteessa www.leakujanpaa.fi.