TIEDOTE 16.4.2024

Kansan Raamattuseura käy muutosneuvotteluita

pastori Kalle Virta

Kansan Raamattuseura käy koko konsernia koskevia muutosneuvotteluita. Niiden syynä on taloudellisen tilanteen merkittävä heikentyminen.

Neuvotteluiden tavoitteena on löytää vuonna 2024 noin 200 000 euron säästöt. Tämä tavoite vastaa noin yhden kuukauden palkkauskustannuksia. Tarkoituksenamme on parantaa taloudellista tilannetta myös pysyvillä kulusäästöillä.

Neuvotteluissa keskustellaan enintään 90 päivän lomautuksista, osa-aikaistamisista, tehtävänkuvien muutoksista ja enintään viiden työsuhteen päättymisestä.

– Elämme armosta ja kerromme Jeesuksesta niiden ihmisten lahjoitusten varassa, jotka haluavat mahdollistaa ilosanoman välittämisen yhä uusille ihmisille. Olemme etsineet kulusäästöjä sekä vedonneet työmme ystäviin kuukausittaisen tuen nostamiseksi. He ovat toivon verkostomme evankeliumin kertomisessa, toteaa toiminnanjohtaja Kalle Virta.

Muutosneuvottelut kestävät vähintään 8.5. asti.