Turku

Jani Heino
Olen opiskelijatyöntekijä Helsingissä, jossa johdan nuorten aikuisten yhteisöä. Valmennan opiskelijoita seuraamaan Jeesusta ja jakamaan uskostaan omille ystävilleen tuttavilleen.

Liity joukkoon

Usko ja Jeesuksen seuraaminen on joukkuelaji. Se ei yksinkertaisesti onnistu ilman keskinäistä tutustumista, tukemista ja ystävyyttä. Olet tervetullut joukkoomme juuri sellaisena kuin olet.

Hehku-illat

Hehku-ilta on yhteisömme suurin viikoittainen kokoontuminen. Täällä voit tutustua, kysellä ja olla keskellämme vapaasti omien kysymystesi ja elämäntilanteesi kanssa. Mukaan saat tulla riippumatta maailmankatsomuksesta tai mistään muustakaan. Illan aikana syödään yhdessä iltapalaa, pohditaan kiinnostavaa teemaa, rukoillaan ja lauletaan.

Perjantaisin klo 18.30 Bulevardin seurakuntasali, Bulevardi 16 B, 2. kerros

Kerhot

Kerhot ovat pieniä yhteisöjä, joissa kaikkia mukana olevia yhdistää jokin harrastus tai kiinnostuksen kohde. Voit liittyä olemassa oleviin kerhoihin tai ehdottaa uuden perustamista. Ainoa kriteeri mukaan liittymiselle on kiinnostus yhteiseen tekemiseen. Olemassa olevia ryhmiä ovat Retkeilijät, Lautapelaajat, Lanittajat, Alfat (Alfa-kurssin rakentajat), Leffakerho, Musaajat ja Soul Sisters (naisten ryhmä).

Kysy lisää tai liity ottamalla yhteyttä jani.heino@sana.fi