Valtakunnallinen toiminta

Kaikkien aikojen opiskelijakokoontuminen Vivamossa 24.-26.5.

Haluaisitko kokea opiskelija-aikojen nostalgisen tuulahduksen vielä kerran ja tavata samalla vanhoja kavereita vuosien varrelta Vivamon hehkuvassa ilmapiirissä? Nyt se on mahdollista! KRS:n opiskelijatyö kutsuu kaikki vuosien varrella mukana olleet entiset opiskelijat ja opiskelijatyöntekijät sekä lähettäjät Kaikkien aikojen opiskelijakokoontumiseen Vivamoon 24.-26.5.2024.

Ohjelma alkaa perjantaina päivälliseltä ja päättyy sunnuntaina messuun sekä lounaaseen. Luvassa on reilusti aikaa jälleennäkemisille, raamattuopetusta, kanavia, yhteistä ylistystä ja rukousta, artistivieras sekä rantasaunat. Ja eiköhän me yökahvilakin laiteta pystyyn wanhojen aikojen kunniaksi.

Koko viikonlopun hinta on alkaen 157,50 euroa (majoitus ja ruokailut täysihoidolla 4-8 hengen huoneessa) + 30 euron ohjelmamaksu. Hinta lauantailta on 20 euron ohjelmamaksu + ruokailut sen mukaan, kun nautit Vivamon ravintolan herkkuja. Lisää majoitus- ja hintavaihtoehtoja löydät Vivamon sivuilta: https://kansanraamattuseura.fi/lomakeskukset/vivamo/ravintola/

Tarkemman ohjelman puhuja- ja artistivieraineen sekä ohjeet ilmoittautumiseen löydät täältä!

Lämpimästi tervetuloa mukaan, odotamme näkemistäsi innolla!

Opiskelijakokoontuminen

Ilmoittaudu mukaan kaikkien aikojen opiskelijakokoontumiseen Vivamossa 24.-26.5, niin varmistat paikkasi tapahtumassa!

talkooleiri vivamossa 3.-5.5.2024

talkooleiri

Hehkun talkooleiriä vietetään Vivamossa Lohjalla. Lauantaipäivän tehdään talkootöitä, jonka ansiosta leiri on ilmainen. Muun ajan nautimme luonnosta, hyvästä ruoasta, saunomisesta, rukouksesta sekä toistemme ja Jumalan seurasta.

tiimi

Ota meihin yhteyttä!