Helsinki

Jani Heino
Olen opiskelijatyöntekijä Helsingissä, jossa johdan nuorten aikuisten yhteisöä. Valmennan opiskelijoita seuraamaan Jeesusta ja jakamaan uskostaan omille ystävilleen tuttavilleen.

Hehku-illat

Hehku-ilta on paikka sinulle, jos kaipaat arkeesi paikkaa kerran viikossa painia Raamatun kanssa ja tehdä sieltä löytöjä. Haluamme ottaa Raamatun lukemiseen aina oppivaisen, nöyrän ja käytännöllisen näkökulman, jotta kukin voisi soveltaa lukemaansa omaan arkiseen elämäänsä. Myös rento yhdessäolo, rukous, kohtaaminen ja elämän jakaminen kuuluvat illan henkeen. Hehku-illat pidetään perjantaisin klo 18-22 osoitteessa Tavaststjernankatu 1.

Kesätauko

Hehku-illat jäävät 17.5. jälkeen kesätauolle.

30.8.

Matkatovereita

Apt. 16.

Paavalin lähtee toiselle lähetysmatkalleen ja saa työtovereikseen Timoteuksen ja Silaksen. Matka vie lopulta Filippiin, jossa tapahtuu suuria asioita.

Tänä syksynä jatkamme keväällä aloitettua Apostolien tekojen tutkimista luku luvulta. Kirjan loppupuolisko keskittyy pääosin Paavalin lähetysmatkoihin.

6.9.

Areiopagilla

Apt. 17.

Paavali matkustaa ystävineen Tessalonikan ja Beroian kautta Ateenaan. Areiopagilla hän pitää mahtavan puheen ateenalaisille.

13.9.

Korintissa

Apt. 18.

Paavali viipyy puolitoista vuotta Korintissa varustaen seurakuntaa ja auttaessaan sitä kohtaamaan vastustusta. Tutustumme myös taitavaan uskon puoustajaan Apollokseen.

20.9.

Efesossa kohisee

Apt. 19.

Jumala toimii voimaakkaasti Paavalin kautta Efesossa, mutta samalla nousee vastustus evankeliumia kohtaan.

27.9.

Jäähyväiset

Apt. 20.

Paavali lähtee matkalle kohti Jerusalemia, missä hän tietää vankeuden kahleiden odottavan häntä. Ennen lähtöä on vielä koskettavien jäähyväisten aika.

4.10.

Talkooleiri – ei Hehku-iltaa

Tänään ei ole Hehku-iltaa, koska olemme Vivamossa talkooleirillä. Nähdään jälleen ensi viikolla Hehku-illassa.