Kansan Raamattuseuran virallista kolehtipyhää vietetään Suomen kirkoissa 8.9.2024

Kolehti kerätään Kansan Raamattuseuran nuorisotyölle ja opiskelijatyölle valtakunnallisten ja alueellisten tapahtumien toteuttamiseen, seurakuntien nuorisotyölle tarjottavaan nuorten kristillistä uskoa ja hyvinvointia tukevaan ohjelma- ja materiaalituotantoon sekä nuorten aikuisten tavoittavaan, yksinäisyyttä poistavaan ja yhteisöllisyyttä sekä kristillistä uskoa vahvistavaan toimintaan.

​Voit tutustua tarkemmin työhömme nuorten ja nuorten aikuisten parissa nuoret.fi ja opiskelijat.fi.

Jos et pääse messuun ja osallistumaan kolehtiin, lahjoita kolehtipyhän keräykseen. Siten mahdollistat sen, että sanoma Jeesuksesta saa vaikuttaa nuorten ja nuorten aikuisten elämässä.

TEKSTIVIESTILLÄ
Lahjoita 40 €: lähetä tekstiviesti KRS40 numeroon 16499.
Lahjoita 20 €: lähetä tekstiviesti KRS20 numeroon 16499.

Tekstiviestillä voi lahjoittaa Telian, Elisan, Saunalahden tai DNA:n liittymillä. Palvelut veloitetaan kuluttajan puhelinlaskulla.

MOBILEPAYLLÄ
MobilePayn lahjoitusnumero on 28226.

TILISIIRROLLA
Tilinumero: FI65 5236 0420 1235 93