Säynämö Heinävedellä

Säynämö – vastaanotto
Vastaanotossa palvelemme sinua varauksiin ja ohjelmakyselyihin liittyvissä yhteydenotoissa. Ota meihin yhteyttä ja varaa paikkasi tapahtumaan tai vaikka majoitus lomallesi.

Säynämön loma- ja kurssikeskus sijaitsee Heinävedellä kauniin Heinäveden reitin varrella. Säynämö tarjoaa majoitusta mökeissä tai huoneissa, teltta- ja asuntovaunupaikkoja sekä laituripaikan vierasvenesatamassa. Heinäkuussa 2023 Säynämön kesäkeskus täytti 60 vuotta.

Osoite:
Sompasaarentie 42
79700 Heinävesi

Kesä 2024

Säynämön leirintäkausi ajalla 7.6.–18.8. Varaa mökki- ja aittamajoituspalvelut sekä teltta-, karavaanari- ja venepaikat 040 576 4412. Kahvila avoinna joka päivä klo 10–18. Yleiset saunavuorot miehille ja naisille, joka päivä (vapaaehtoismaksu).

Tapahtumat ja ohjelma

Katso vuosiohjelma pdf-esitteestä.

Heinäkuu

7.7.           Kesäkirkko klo 12, Marja-Leena Niinivaara-Koskell

12.–14.7. Raamattuviikonloppu – Uusi rohkeus elää! Jaakko Pirttiaho ja Eija Porspakka. Katso ohjelma tästä.

12.7.         Heinäveden musiikkipäivien konsertti

13.–15.7. Heinäveden musiikkipäivien majoitusta

14.7.         Kesäkirkko klo 12, Reijo Toivanen

19.–21.7. Vanhat höyrylaivat ja Kanavasoutu

21.7.         Kesäkirkko klo 12, Konsta Haapamäki

22.–25.7. Taideleiri.
Tervetuloa nauttimaan taiteesta järven rannalle kauniin luonnon keskelle! Taideviikko sopii sekä vasta-alkajille että pidempään harrastaneille.
Taidetyöpajat
– Laulu – baritoni Juha Kotilainen
– Ukulele – musiikkiterapeutti, soitonopettaja Mervi Tirkkonen
– Kierrätystaide – artenomi Mari Kervinen
– Ylistystanssi – ylistystanssija Daria Koskinen
– Meditatiivinen Pyhä tanssi – pyhän tanssin ohjaaja Riikka Valjakka

Voit osallistua taidepajaan vain kerran tai joka päivä. Aikataulusta riippuen voit osallistua saman päivän aikana kahteen tai kolmeen eri pajaan kiinnostuksesi mukaan. Taideleiri on hyvä mahdollisuus kokeilla uusia taidelajeja tai syventyä tuttuun taidelajiin. Leiripäiviin mahtuu myös luonnossa liikkumista, uimista ja saunomista.

Pajamaksu 10-30 €/kerta tai 40-100€/ 4 päivän kurssi.
Useammalle kurssille osallistuville -10 % toisesta ja -15 % kolmannesta kurssista (alennukset edullisimmista kursseista).
Kysy edullisia täysihoitopaketteja.

Ilmoittautuminen 12.7. mennessä, p. 040 576 4412 tai saynamo@sana.fi. Taideleirin ohjelma

26.–28.7. Kirkastusjuhlat, Ankkurikappelin 50-vuotisseurat, Juha Kotilaisen konsertti

Elokuu

2.–4.8.      Jumala hoitaa hiljaisuudessa -hiljaisuuden retriitti, Ismo Haapanen ja Sanna Ryytty. Retriitissä sitoudutaan yhteiseen hiljaisuuteen. Katso ohjelma tästä. Peruttu

4.8.           Kesäkirkko klo 12, Ismo Haapanen, Sanna Ryytty

9.–11.8.    Miesten leiri, Juha Eklund Katso ohjelma tästä.

11.8.         Kesäkirkko klo 12, Heikki Salomaa, Jouni Heiskanen

16.–18.8. Parisuhteen rikastuttamiskurssi, Antti ja Johanna Yli-Opas Rikasta minua -parisuhdeviikonlopun ohjelma

18.8.         Kesäkirkko klo 12 ja kesäkauden päätös, Antti Yli-Opas

Katso ajankohtaiset tiedot myös Facebook-sivultamme

Palvelut & Majoitus

Säynämössä, Koloveden kansallispuiston äärellä, voit harrastaa ja lomailla. Katso palvelumme.

kannatus-
yhdistys

Kannatusyhdistys tukee Säynämön toimintaa talkoin ja taloudellisella tuella. Jos haluat liittyä kannatusyhdistykseen, ota meihin yhteyttä!