ISMO SANTAPUKKI

Tehtävänäni on auttaa mm. KRS:n nettisivujen vaihdossa palvelimelta toiselle, tuottaa erilaisia videoita ja valokuvauksia ja kouluttaa vapaaehtoisia monikamerakuvauksissa KRS:llä ja muissa seurakunnissa.

Koulutukseltani olen Tietotekniikka-insinööri ja olen toiminut yli 30 vuotta erilaisissa IT-asiakaspalvelutehtävissä niin Suomessa kuin eri puolilla maailmaa.

Olen myös sivutoiminen video- ja valokuvausyrittäjä (Ristimediat), jonka päätoimialana on monikameratekniikalla toteutettujen tapahtumatallenteiden ja suorien lähetysten tekeminen TV-ohjelmien tyyliin. 15 vuoden aikana olen tehnyt mm. yli 50 jaksoa Kangasalan seurakunnan Majatalo-illoista TV7-kanavalle ja vetänyt erilaisia videointikursseja srk:n vapaaehtoisille. Olen myös vastannut vuodesta 2016 lähtien Sanan Suvipäivien suorista lähetyksistä ja isoilla näytöillä näkyvästä kuvasta.

Teen mielelläni

• Avustan suorien lähetysten ja videoiden tekemisessä ja kouluttamisessa
  • Opastan videolaitteistoon ja suoriin lähetyksiin / striimauksiin liittyvissä kysymyksissä
  • Toteutan erilaisia video- ja valokuvausprojekteja