Haasteena koko maailma – lähetyksen ja rukouksen päivä

15.11. klo 10–17 Vivamossa

Lähetystyö on kristittyjä yhdistävä asia, jossa voimme kaikki olla mukana rukoilemalla. Anna yksi päivä lähetystyölle ja tule kokemaan yhteisen tehtävän synnyttämää iloa ja yhteyttä!

Kuulemme viikonlopun aikana eri lähetysjärjestöjen tekemästä työstä siellä, missä kristittyjä on vähän. Rukoilemme yhdessä kunkin järjestön esille nostamien aiheiden puolesta. Saamme kuulla myös innostavia uutisia maailmalta siitä, miten lähetystyö menee eteenpäin uusien kansanryhmien keskellä.

Mukana ovat Yrjö Rossi, joka on tehnyt pitkään lähetystyötä ja toiminut Vihdin seurakunnassa pappina sekä Kansan Raamattuseuran raamatunopettaja ja kaupunkityöntekijä Päivi Peittola.

• Osallistumismaksu 10 €
  • Ateriapaketti 27 €

Ilmoittautuminen

Ilmoittaudu viimeistään 7.11. alla olevasta painikkeesta tai p. 0207 681 760 (ma–pe klo 9–11 ja 14–15). Valitse ilmoittautumislomakkeella Täysihoito, jos haluat mukaan ateriapaketin.

Lisätiedot: p. 0207 681 760 tai vivamo@sana.fi

10.00 Johdanto päivään, Yrjö Rossi
10.15 Tulkoon sinun valtakuntasi. Näköaloja Jumalan pelastavaan työhön ja yhteistä rukousta. Päivi Peittola
12.00 Lounas
13.00 Rukousta lähetysjärjestöjen aiheiden puolesta
Kukin järjestö esittelee yhden keskeisen työn haasteen, jonka puolesta rukoillaan yhdessä. Rukous toteutetaan pienissä ryhmissä. Jos järjestöltä ei ole edustajaa paikalla, juontaja esittelee heidän rukousaiheensa.
14.45 Kahvi
15.30 Rukous lähetysjärjestöjen aiheiden puolesta jatkuu.
17.00 Päivällinen