Erilaisina yhdessä – Parisuhdepäivä 21.9. Helsinki

15,00

Fokuksen parisuhdepäivä lauantaina 21.9.2024 klo 13.00-17.00 Helsingin Pasilassa.

Fokuksen parisuhdepäivässä opettelemme ymmärtämään toisiamme paremmin ja hyväksymään erilaisuuttamme silloin, kun se haastaa. Etsimme keinoja nähdä erilaisuutemme rikkautena ja kasvun mahdollisuutena.
Päivässä on yksilö- ja paritehtäviä sekä toimimista pienessä, luottamuksellisessa ryhmässä.
Osallistumismaksu 15 € /hlö sisältää kahvitarjoilun tapahtuman keskellä.

Osallistujia voidaan ottaa enintään 20 ihmistä.

10 varastossa

Fokuksen parisuhdepäivä lauantaina 21.9.2024 klo 13.00-17.00 Helsingissä

Paikkana on Fokus -seurakuntatila, Triplan ostoskeskuksen 5.kerroksessa.

Osallistumismaksu 15 € /hlö sisältää kahvitarjoilun tapahtuman keskellä.

Päivää ohjaavat Tuula Tynjä ja Kasper Valtakari Kansan Raamattuseuran Samassa veneessä -työstä.

Kysy lisää: tuula.tynja@sana.fi tai 050 5413433 / Tuula Tynjä