Ole hellä ja lähellä -parisuhdepäivä 9.11.24

15,00

Fokuksen parisuhdepäivä on voimavarakeskeinen ja toiminnallinen kokonaisuus. Mukaan voi tulla yksin tai yhdessä.

18 varastossa

Parisuhdepäivä lauantaina 9.11. klo 13.00–17.00

Paikka: Fokus -seurakuntatila, Triplan ostoskeskuksen 5.kerros (Fredrikanterassi 1), Helsinki

Mistä kaikesta läheisyys koostuukaan! Mitä se on minulle, entä sinulle? Läheisyyteen keskittyvässä parisuhdepäivässä vahvistamme tunneyhteyttä puolisoina ja rakennamme läheisyyttä. Etsimme hyviä tapoja koskettaa ja olla lähellä kumppania. Päivä koostuu pienistä virikkeistä, ohjatuista työskentelyistä yksin ja parin kanssa sekä keskustelusta pienessä ryhmässä. Mukaan voi tulla yksin tai yhdessä.

Osallistumismaksu 15 € sisältää ohjelman ja kahvitarjoilun yhdelle.

Yhteistyössä Töölön seurakunta, Step-opintokeskus ja Kansan Raamattuseuran Samassa veneessä -työ

Päivää ohjaavat Tuula Tynjä ja Kasper Valtakari Samassa veneessä -työstä.

Kysy lisää ja ilmoittaudu 1.11. mennessä tuula.tynja@gmail.com tai 050 5413433/ Tuula Tynjä