Sanan Suvipäivät järjestetään tänä kesänä Ikaalisissa Valkean ruusun areenalla ja koululla sekä Ikaalisten kirkossa.

Tuu kotiin! -teeman mukaista ohjelmaa on perjantaista sunnuntaihin. Siihen mahtuu mm. raamattuopetusta, konsertteja ja musiikkia, Sanafoorumeita erilaisilla teemoilla sekä Lastenmaailmassa teatteria, pelejä ja musiikkia.

Mukana on iso joukko hyviä luennoitsijoita, evankelistoja ja julistajia, kuten Maaret Kallio, Markku Ojanen ja Ilkka Puhakka.

Ikaalisten kirkossa pidettävässä Raamattutalossa useat KRSn kouluttajat avaavat Raamatusta haavoittuneiden tarinoita.

Lauantaina vietetään Kotiinpalaajien iltaa, jonka ytimessä ovat rakkauden kutsu ja kotiinpaluun juhla. Illassa mukana ovat mm. Pasi Kaunisto ja musiikkiryhmä Cumina.

Suvipäivien musiikillinen tarjonta on muutenkin hienoa. Perjantai-illassa konsertoi Diandra ja lauantaina pitävät Maaret Kallio ja kanteletaiteilija Ida-Elina yhteisen luentokonsertin.
Sunnuntaina vietetään Kaiken kansan laulajaisia, yhteislaulun ja laulutoiveiden parissa.

Sunnuntain juhlamessussa siunataan tehtäväänsä 1.4. aloittanut Kansan Raamattuseuran toiminnanjohtaja Kalle Virta.

Sanan Suvipäivät toteutetaan yhteistyössä Ikaalisten seurakunnan kanssa.

Katso tarkempi ohjelma!