Pienryhmät

Venla Ojala
Toimin Jyväskylässä nuorten aikuisten ja opiskelijaikäisten hyväksi. Unelmani on tukea nuoria aikuisia elämän surujen ja ilojen keskellä, rohkaista heitä etsimään omaa paikkansa ja löytämään Jeesuksen tuomaa iloa ja armoa omaan elämään. Vedän kristillisen toipumistyön Krito-ryhmiä, nuorille aikuisille suunnattuja Hehku-iltoja ja teen tavoittavaa työtä Kortepohjan ylioppilaskylässä.

Hehkun pienryhmien tavoitteena on, että opiskelijat saisivat yhdessä elää Jeesuksen opettamalla tavalla. Pienryhmissä kokoonnutaan säännöllisin väliajoin lukemaan Raamattua ja rukoilemaan yhteisten asioiden puolesta. Pienryhmissä jokainen jäsen saa kasvaa syvemmälle uskoon ja parhaimmassa tapauksessa siellä muodostuu ystävyyssuhteita, jotka kannattelevat pitkälle elämään.  Hehkun pienryhmiin opiskelijat ovat tervetulleita sellaisina kuin ovat!

Hehkun pienryhmät ovat yhteisiä Hehku plussan kanssa. Jos sinua kiinnostaa pienryhmätoiminta, otathan yhteyttä opiskelijatyöntekijäämme Venlaan. Tällä hetkellä meillä toimii kaksi eri pienryhmää, joista toiseen mahtuu vielä mukaan. Tulevana syksynä on myös tarkoitus käynnistää uutta pienryhmää, jos uusia innokkaita jäseniä ilmoittautuu tarpeeksi mukaan.

Kulttuuritila Omenapuu

Kokoonnumme Jyväskylässä kulttuuritila Omenapuussa. Omenapuun suojiin kaikki ovat tervetulleita! Osoitteemme on Vapaudenkatu 24.