Tuula Tynjä
Olen Samassa veneessä -työn koordinaattori, pappi ja teologian tohtori. Vastaan avioparityön kokonaisuudesta. Ohjaan itsetuntemusta ja parisuhdetta syventäviä tapahtumia yksin ja puolisoni kanssa.

Etätapahtumia

Elämäni värit

ke 8.5. klo 18-20

Ilta tunteiden tärkeitä viestejä kuunnellen. Ilmaiseen verkkotapahtumaan voi tulla yksin tai yhdessä.

Solmu parisuhteessa

Prosessi, jossa tarkastelette ohjatusti suhteenne solmuja eri näkökulmista. Kahdeksan 1,5 tunnin tapaamista. Helsingissä tai etäyhteyksin.

80€ /tapaaminen

Tapahtumat läsnäollen

Kohti toisiamme

12.14.7. Lohja, Vivamo

Koko perheen parisuhdeviikonloppu. Varaamme aikaa toisillemme ja saamme virikkeitä hyvään yhteiseloon.

Kurssimaksu 100 € / pari

Lisäksi täysihoito alk. 362 € / pari.

WE <3 ME

19.–21.7. Lohja, Vivamo

Family reunion. Yhteinen viikonloppu Mennään eteenpäin -kurssin käyneille pareille.

Lisätiedot ME-yhteisön sivuilta

Samassa kurussa

25.–30.7. Pyhätunturi

Kairosmajan paripatikka. Leirillä yhdistyvät luonnossa liikkuminen ja parisuhteen huolto.

Kurssimaksu 100 €/pari

Lisäksi täysihoito alk. 850 € /pari

Parisuhteen vuorovaikutus

2.4.8. Tervonsalmi

Parisuhdeviikonloppu vuorovaikutustaitoja harjoitellen.

Kurssimaksu 100 € / pari

Lisäksi täysihoito 240 € / pari.

Rikasta minua!

16.-18.8. Säynämö, Heinävesi

Voimavarakeskeinen parisuhdeviikonloppu. Tunnistamme vahvuuksiamme ja tarpeitamme. Rakennamme hyvää arkea.

Kurssimaksu 100 € / pari

Lisäksi täysihoito alk. 284 €/pari.

Samalle polulle

17.8. Teijon kansallispuisto

Retkipäivä pariskunnille. Polun varressa yhteyttä vahvistavia tehtäviä. Mahdollisuus yhteiseen jakamiseen leirinuotiolla.

Kurssimaksu 20 € / pari

Omat eväät!

Parisuhteeseen panostaminen

maksaa itsensä takaisin kaikkien hyvinvointina. Samassa veneessä -avioparityö on sinua varten. Kursseja ohjaavat koulutetut vapaaehtoiset vertaisohjaajat.  Yhdessä jakaessa rikastumme kaikki. Toiminta on monipuolista, hauskaa ja syvällistä. Tervetuloa mukaan!