Tuula Tynjä
Olen Samassa veneessä -työn koordinaattori, pappi ja teologian tohtori. Vastaan avioparityön kokonaisuudesta. Ohjaan itsetuntemusta ja parisuhdetta syventäviä tapahtumia yksin ja puolisoni kanssa.

Etätapahtumia

Puhun ja kuuntelen

ti 7.5.-4.6. klo 18-20

Vuorovaikutustaidot ovat tie lähelle. Kurssilla otamme käyttöön kolme käytännöllistä työkalua ymmärrystä lisäämään.

Hinta 100 €/pari

Elämäni värit

ke 8.5. klo 18-20

Ilta tunteiden tärkeitä viestejä kuunnellen. Ilmaiseen verkkotapahtumaan voi tulla yksin tai yhdessä.

Tapahtumat läsnäollen

Tunne tunne, tunne mut!

La 13.4. klo 1317 Helsinki

Fokuksen parisuhdepäivä tunteiden parissa.

Toiminnallisessa päivässä tunnistamme ja sanoitamme tunteita.

15 € /hlö

Suhteellisen kivaa

La 20.4. klo 1016 Jyväskylä

Mistä tiedän, että rakastat? Parisuhdepäivä Säynätsalon seurakuntakodilla.

Tiedustelut ja ilmoittautumiset: anne.savolin@evl.fi

Kohti toisiamme

12.14.7. Lohja, Vivamo

Koko perheen parisuhdeviikonloppu. Varaamme aikaa toisillemme ja saamme virikkeitä hyvään yhteiseloon.

Kurssimaksu 100 € / pari

Lisäksi majoitus ja ruokailut.

Samassa kurussa

25.–30.7. Pyhätunturi

Kairosmajan paripatikka. Leirillä yhdistyvät luonnossa liikkuminen ja parisuhteen huolto.

Kurssimaksu 100 €/pari

Lisäksi majoitus ja ruokailut

Parisuhteen vuorovaikutus

2.4.8. Tervonsalmi

Parisuhdeviikonloppu vuorovaikutustaitoja harjoitellen.

Kurssimaksu 100 € / pari

Lisäksi täysihoito 240 € / pari.

Rikasta minua!

16.-18.8. Säynämö, Heinävesi

Voimavarakeskeinen parisuhdeviikonloppu. Tunnistamme vahvuuksiamme ja tarpeitamme. Rakennamme hyvää arkea.

Lisäksi täysihoito.

Samalle polulle

17.8. Teijon kansallispuisto

Retkipäivä pariskunnille. Polun varressa yhteyttä vahvistavia tehtäviä. Mahdollisuus yhteiseen jakamiseen leirinuotiolla.

Kurssimaksu 20 € / pari

Omat eväät!

Solmu parisuhteessa

Prosessi, jossa tarkastelette ohjatusti suhteenne solmuja eri näkökulmista. Kahdeksan 1,5 tunnin tapaamista. Helsingissä tai etäyhteyksin.

80€ /tapaaminen

Parisuhteeseen panostaminen

maksaa itsensä takaisin kaikkien hyvinvointina. Samassa veneessä -avioparityö on sinua varten. Kursseja ohjaavat koulutetut vapaaehtoiset vertaisohjaajat.  Yhdessä jakaessa rikastumme kaikki. Toiminta on monipuolista, hauskaa ja syvällistä. Tervetuloa mukaan!